Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] GIMP - Nowicjusz

Pokaz Cycki

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

cześć, widziałem dzisiaj sygnatury użytkowniczki Wredna i użytkownika Baksiu - bardzo mi się spodobały, chcę również "bawić" się w te klocki - jestem nowicjuszem - czy GIMP wystarczy mi na sam początek? potem, gdy już będę chociaż trochę zaawansowany zamierzam kupić photoshopa.

efjqzt.png

Specjalista
Opublikowano

Na początek w zupełności wystarczy Ci gimp, z biegiem czasu i swoich umiejetności przerzucisz się na używanie PS'a.

1365526782-U231645.png

Opublikowano

Na początek w zupełności wystarczy Ci gimp, z biegiem czasu i swoich umiejetności przerzucisz się na używanie PS'a.

ok, dzięki, nie będę tworzył kolejnego tematu więc zapytam:

czy ktoś z Was zna może inne strony typu: gimpuj? bo nie widzę tam nowych tutków do sygnatur, a właśnie głównie interesują mnie (na sam początek) sygnatury.

znacie jakieś podobne strony? podajcie mi linki na PW żeby tutaj nie reklamować.

efjqzt.png

Opublikowano

Polecam wpisać w google 'gimp tutorial' lub na YouTube ( tą samą frazę).

Z vTutami będzie Ci łatwiej ogarnąć podstawy, a podstawy w grafice sa najważniejsze. :)

poniewieramy się czlowieku                      

Opublikowano

Nawiązując do tego co napisał Baksiowy, niebybym tego taki pewien :P

Sam zaczynałem i nadal pracuję w gimpie, na photoshop szkoda/brak kasy, a nie chce piracić.