Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pomoc] Zamykanie petli.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema :D Mam taki problem..

zrobilem sobie programik gui i na button1 mam start petli a na button2 chcialbym zeby ta petla sie wylaczala.. tylko mam problemik bo nie wiewm jak ją wyłączyć:D:D:D z góry dzieki :D

ktmbanner.jpg

Pomogłem.? daj + :D

Opublikowano

exitloop i co dalej? :D

Edit. Sorki ze takie glupie pytania zadanie ale jestem nowy w tych klockach :D

ktmbanner.jpg

Opublikowano
Opublikowano

a mozecie podac jakis przyklad bo ja tego nie ogarniam wcale 8S

ktmbanner.jpg

Opublikowano

idź i ogarnij podstawy.

napisałem to, żebyś się potem nie pytał, "a co zrobić jak chce jeszcze dodać zamknięcie Xsem?", ale widać, że nawet to jest nie zrozumiałe.

Więcej Ci nie pomożemy, możesz co najwyżej przeczytać tut Maćka w podpiętych i czytać help, żeby ogarnąć jak to działa i wiedzieć do czego co służy.

Opublikowano

Czy czasem przy pętli While inne przyciski i elementy GUI są nieaktywne (Nie działają jak się w nie napierdziela)?

1352970251-U713459.png

By Maxiu
"Because limits, like fears, are often just an illusion"

Opublikowano

i tak nie dziala :D

mam tylko button1 i button2 :D button2 jest zawsze nieaktywny bo nie dziala xD

ktmbanner.jpg

Opublikowano

bo pisałeś, że ma być aktywny tylko kiedy zostal wcisnięty button1... i tak jest.

PS. nieaktywny, a nie działa to nie do końca to samo.

Czy czasem przy pętli While inne przyciski i elementy GUI są nieaktywne (Nie działają jak się w nie napierdziela)?