Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]Bronie na perma

niewiadomo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czesc jestem nowy w Combat Arms i nie wiem skąd wziąc permy i za ile i jakie ... za odpowiedzi leca lajki!!

Validating | Members | WarRock Helper | Pro User | Postmaker | MPC WarRock Team|

Opublikowano

Bronie za NX możesz kupić w dowolnym momencie na perma za prawdziwe pieniądze, jak chcesz przelać NXy na swoje konto, to wchodzisz na stronę Combata, logujesz się na swoje konto i klikasz Charge Nexon Cash, potem wybierasz metodę płatności i postępujesz zgodnie z instrukcjami. Jak chcesz kupić jakąś broń na perma za NX, klikasz na nią w shopie i wybierasz opcję Permanent. Permy za GP są rzadko, ale czasami Nexon organizuje eventy w których można je kupić.

@PPLiper

Płatność przez SMS niebezpieczna? Ja wiele razy ładowałem przez SMS i nigdy nie było żadnego problemu.

Opublikowano

Informuję cię, także, że płatność na NX po przez SMS są niebezpieczne i nie opłacalne, najlepszą formą płatności jest PSC..

A jeśli nie lubisz wydawać kasy na NX to czekaj na Eventy, są one często organizowane gdy wychodzi nowa mapka :)

Bronie za GP kosztują od 60 do 80 tyś. GP, czasami glocki kosztują od 30 do 40 tyś GP :)

Jeśli więcej pytań pisz do mnie na GG 4048434 lub na PW

Opublikowano

Bronie na perma:

-Za gp