Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[TuT] Samochód tag xD

sorden

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nie jestem jakimś super grafikiem, ale chciałem spróbować zrobić tutorial. Proszę o ocene :P

Out: outk.png

1. Tworzymy dokument 500x180. Wczytujemy naszego stocka i bierzemy sie do roboty !

Mój stock wygląda tak:

15630630.png

2. Smużymy boki naszego stocka.

30238650.png

3. Smużymy ponownie boki naszego stocka i ustawiamy krycie na 30%.

84387033.png

4. Smużymy całego stocka i ustawiamy krycie na 10%

77703017.png

5. Wczytujemy naszą 1 teksturke ustawiamy na Rozjaśnienie Liniowe i krycie 30%

90788663.png

6. Wczytujemy naszą 2 teksturke i ustawiamy na Łagodne światło i krycie 70%

57538312.png

7. Wczytujemy nasze c4d i ustawiamy na rozjaśnienie liniowe.

45488352.png

8. Wczytujemy 3 teksturke wymazujemy środek, tak aby była ona tylko na bokach. Ustawiamy na nakładke

Nie wiem czemu te białe jest, w każdym razie tam gdzie jest białe ma być przeźroczyste.

95521701.png

9. Wczytujemy 4 teksturke (moja ulubiona <3) wymazujemy prawy dolny róg i ustawiamy na łagodne światło

47459829.png

Nie wiem czemu te białe jest, w każdym razie tam gdzie jest białe ma być przeźroczyste.

10. Robimy nową warstwe wypełniamy ją kolorem c9d3ff i ustawiamy na łagodne światło

11. Robimy nową warstwe wypełniamy ją kolorem c27475 i ustawiamy na Rozjaśnienie, 5 % krycia

12. Robimy nową warstwe wypełniamy ją kolorem fff000 Tryb łagodne światło krycie 30%