Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[problem] pluginy/mody do serwera hamachi .

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wróciłem sobie do MC i namówiłem kumpla żebyśmy pograli sobie na serwerze hamachi .. z nas 2 zrobiło sie 8 i potrzeba mi troche pomocy w

modernizacji serwera.

A wiec. :

Jestem zielony w sprawie wgrywania plugionow czy modow na serwer ^^ , nawet sie nigdy tym nie interesowalem, dlatego tez nawet nie wiem jak sprecyzować czego mi trzeba ^^ .

na poczatek przydalo by sie cos do zabezpieczenia drzwi , skrzynek

2. zabezpieczenie danego terenu , chodzi mi np. " kolega bedzie chcial cos rozwalic ale nie bedzie mogl bo klocek bedzie wracal tam gdzie byl "

3. tryb latania dla normalnych graczy - nie mowcie mi o gamemode "Nick" 1 bo to sam wiem :>

na co mi to potrzeba? no najlepiej na pliki ktore sa teraz dostepne na stronie minecraftu do postawienia serwera " Minecraft_server.exe " \

Chyba ze sie na to nie da nic wgrac to tez bym chcial wiedziec ;).

Licze na wasza pomoc .

29980.gif

sygnaj.gif

fwiqae.png

Opublikowano

Żeby mieć możliwość blokowania dzrwi, czy terenu potrzebujesz pluginy, a żeby pluginy działały potrzebujesz bukkita. Czyli zwykły pliczek serwera ze strony minecrafta Ci nie starczy.

Na stronie:

www.bukkit.org

pobierzesz najnowszego bukkita, następnie go odpalasz stworzą ci się różnego rodzaju pliki i folder plugins. Teraz wchodzisz na:

plugins.bukkit.org

To strona gdzie pobierzesz wcześniej wspomniane pluginy. I teraz tak: