Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Survival map [NO-Premium] [WL] [24/7] [Hamachi] [Surv] [PVP-on]

davdog00

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Narazie gram na serwie i zapowiada się super Zapraszam wszystkich którzy są chętni na survival i chcą rozwinąć ten serwer żeby powstał dedyk

Nick na serwie : Lipin :D

Opublikowano

czemu nie dziala?

mam na imie kamil. Moj nick to KamilBrzoza123. Mam premium :P Server wybralem dlatego ze lubie survivale, a ten sie fajnie zapowiada. gram w minecraft od polowy roku, mam 13 lat. Prosze o dodanie mnie do WL

Opublikowano

1. Imię: Wiktor

2. Nick: Itterek

3. Dlaczego ten serwer?: Ponieważ lubię surv., jak również serwer hamachi są ponoć dosyć ogarnięte...

4. Wiek: 15

5. Od kiedy grasz w minecraft?: od wersji Alpha 1.2.2B

6. Od kiedy grasz w minecraft na multi?: od Bety 1.4_01

@Edit

Zła forma podania...

EXPmIpC.gif

Opublikowano

1. Imię: Norbert

2. Nick: KaMaZZi

3. Dlaczego ten serwer?:dlaczego nie?

4. Wiek (nie ma u nas ograniczenia...):13

5. Od kiedy grasz w minecraft?:od 0.30

6. Od kiedy grasz w minecraft na multi?: o dkiedy to mozliwe ;p

100 postów [x]

150 postów [x]

200 postów [-]

250 postów [-]

300 postów [-]

Opublikowano

Dodajcie mnie do white list. Mam na imie Dominik, Moj nick Rivaldo. Mam 12 lat. Chce z wami grac bo lubie takie servy ;P W minecrafta gram od ok. 3 miesiecy i duzo umiem :D

Opublikowano

1. Imię: Kamil

2. Nick: Rengii

3. Dlaczego ten serwer?:Bo wydaje sie fajny

4. Wiek :16 lat

5. Od kiedy grasz w minecraft?: 0.5