Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Ashe - jak rozdawać skille?

SilvEx™

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema , jestem początkujący w grze League of Legends (LoL'u) i nie wiem jak powinienem poprawnie dawać skille Ashe?(nie wiem jak to się odmienia ;x)... (tu.liczę.na.wasza.pomoc.podajcie.jakiś.tut.albo.napiszcie.z.własnego.doświadczenia,)

Pozdrawiam

:D

Opublikowano

Siema , jestem początkujący w grze League of Legends (LoL'u) i nie wiem jak powinienem poprawnie dawać skille Ashe?(nie wiem jak to się odmienia ;x)... (tu.liczę.na.wasza.pomoc.podajcie.jakiś.tut.albo.napiszcie.z.własnego.doświadczenia,)

Pozdrawiam

:D

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/ashes-to-ashes-67331

Masz tam opisane runy , masterki , spelle jakie brać skille i itemy :>

Jak coś pomóc pisz Pw lub temat

Opublikowano

Może to off top, ale nie polecam Ci gry Ashe. Jest straszne papierowa(czyt. słaba)... Mi na brandzie wystarczy 200 ap żeby zabić ją na 3 skille(nie licząc ulti..) Już lepiej kup sobie postać Ryze.

Opublikowano

Mobafire ssie. Nie patrz tam.

Maksujesz Valley, potem Q (to co slowuje) na końcu Hawk shota (ta strzała zwiadowcza). R dajemy zawsze, kiedy możemy a kupujesz itemy takie jak:

- Doran's Blade

- Berserker's boots

- B.F. Sword

- Zeal

- Vampiric Scepter

- Infinity Edge

- Phantom Dancer

- Bloodthrister

- Bloodthrister

- Madred's Bloodcleaver (taka zielona łapka)