Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Czym kolorować rysunki?

tomekdan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Pracuję aktualnie nad grą via www i potrzebuję grafik broni, postaci itd. Ze względu, że nie mam tabletu jestem skazany na rysowanie na A4 i późniejszy skan. Niestety nie wiem jak kolorować rysunki, aby wyglądały jak najlepiej. Mam Photoshopa, ale przydałby się jakiś poradnik, bo nie znam się na "maskach", trybach, poprawianiu krawędzi itd. Będę bardzo wdzięczny za pomoc.

PS. Jeżeli są do tego jakieś dobre programy to jestem otwarty na propozycje :)

tumblr_inline_nt05diSJ3v1r02w2j_500.gif

Opublikowano

http://download.chip.eu/pl/Pencil-0.4.3b_1650365.html

Takie coś znalazłem

Hmm nawet fajny prosty programik, ale chyba trzeba w nim rysować od podstaw, a ja chciałbym tylko malować rysunki zeskanowane. W Photoshopie takie coś da się zrobić, ale nie wiem jak żeby było najładniej.

tumblr_inline_nt05diSJ3v1r02w2j_500.gif

Opublikowano

Wybierasz po prostu Pędzel i malujesz jak najdokładniej nie wyjeżdżając za linię. Potem możesz dodatkowo się jeszcze "pobawić" trybami warstwy (opcje mieszania) .

hih_by_deyroshu-d64eldi.png

@kiedyś Red Wolf 

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Wybierasz kolor, malujesz pędzlem. Zmniejszasz krycie, wymazujesz niepotrzebne fragmenty gumką. :)

Wszystko zależy od upodobań.

poniewieramy się czlowieku                      

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

To jest jak paint... xD tylko z bajerami.