Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[POMOC] mulący komp

Marcin_szn

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam taki problem ponieważ mój komputer co prawda nie jest jakiś najnowszy super dobry powiedział bym nawet że średnia półka ale muli mi strasznie warrock, nawet bez heatów...

No to jesto Laptop ASUS windows vista procesor intel pentium dual CPU T3200 @ 2.00Ghz 2.00Ghz, pamięć ram to 3gb 32bitowy system operacyjny. Aaa model laptopa to f5gl.

Jeśli napisałem coś śmiesznego w tych parametrach to przepraszam, ale NAPRAWDE nie znam się na komputerach, a mój kolega ma gorsze parametry i wszystko śmiga bez przycinania.

Proszę o pomoc tych którzy się na tym znają, i wiedzą co ewentualnie może być przyczyną takiej słabej pracy. Za każdą pomoc daję +. Ale rozsądną pomoc nie w stylu dokup ramu czy kup nowy komputer -_-

Z góry dziękuje.

Opublikowano

Dla Visty tylko 3Gb RAM'u?? :huh: Coś mało.. Przeczyść kompa programem CCleaner.. Graj przy wyłączonych zbędnych programach typu GG, Hamachi.. Detali na największe nie przestawiałeś przypadkiem??

Nothing to do here.

Opublikowano

no w oryginale bylo 3gb, ja nic w nim nie kombinowałem. Gram właśnie na wyłączonym prawie wszystkim ;/ Ba... Wszystko jest powyłączane nawet explorer.exe i działa normalnie jak jest 4vs4 ale przy większej ilośći graczy jak do nich podejde to tak zaczyna sie mulić że zatnie się padne i się dopiero odetnie... Dlatego jestem zmuszony ciągle pykać sniperem ^^

@a tak poza tematem, kiedy wychodzi nowa płyta? (sygna)