Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Kupno PSP

**RuSH**

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! z racji że zbliżają się święta postanowiłem sobie zrobić mały prezencik, a mianowicie kupić PSP.

I teraz nie wiem czy kupić nowe(i przerobić) czy iść do komisu i kupić przerobione. Nie znam się na tym więc proszę żebyście mi pomogli (tak ogólnie). pozdro.

13301204_12_30.png

lubie +

Opublikowano

polecam 3 opcje czyli nie kupic. nie ma sensu kupowac psp skoro za 2 miesiace po swietach wyjdzie ps vita , ktore bedzie niewiele drozsze ale za to 100x lepsze.

Opublikowano

PS Vita za niewiele pieniędzy? Człowieku to bd kosztować z 1200zł jak znam życie. A co do PSP to najlepiej jeśli kupisz nowe i sam przerobisz, pełno poradników na forum.

Opublikowano

polecam 3 opcje czyli nie kupic. nie ma sensu kupowac psp skoro za 2 miesiace po swietach wyjdzie ps vita , ktore bedzie niewiele drozsze ale za to 100x lepsze.

Trochę złe info masz kolego. PSV około 1200...

Używka/nowe + przerób sam. Najtaniej wyjdzie.

8wjJf.jpg

by vPaN

exMod Konsole •  exMMT Montażysta

Opublikowano

1200? nie przesadzajcie to nie jest xbox ... ps vita ma kosztowac 900zl a psp kosztowalo ok 800zl kiedy wychodzilo. jezeli potrzebujesz jakies przenosne urzadzanie z grami to polecam jakis telefon z najnowszym windows phone ;P

Opublikowano

Poprostu nie chce mi się na nowego PC zbierać (bo niestety muszę sam) ponieważ to by trwało baaardzo długo, a jak mi się nudzi to z kolega bym sobie w jakieś gierki pograł itp itd...