Skocz do zawartości

[Problem] Pierścień TP- nie działa z nieznanego powodu


Rekomendowane odpowiedzi

Witam was. Podmieniłem pliczek move_ring.start w swoim serwerku i ten oto nie działa.

Klikam na niego i nic się nie dzieje.

Chodzi o item : 80009

Pierścień TP

Jest coś złe w tym pliczku ??

 

 

quest move_ring begin
state start begin
when 80009.use begin
say_title ( "Pierscien Teleportacji:" )
say (pc.get_name().. " Moge cie przeniesc do :" )
say ( "" )
local s = select ( "Główne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Wyjdz" )
if s == 1 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego miasta chcesz sie wybrac??" )
local s = select ( "Shinsoo" , "Chujno" , "Jinno" , "Nigdzie!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Shinsso")
wait ()
pc.warp ( 474300 , 954800 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Chunjo")
wait ()
pc.warp ( 63800 , 166400 )
elseif 3 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do wioski Jinno")
wait ()
pc.warp ( 959900 , 269200 )
elseif 4 == s then
else
return
end
elseif s == 2 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego miasteczka chcesz sie wybrac?" )
local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chunjo M2" , "Jinno M2" , "Nigdzie!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Shinsso")
wait ()
pc.warp ( 353100 , 882900 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Chujno")
wait ()
pc.warp ( 145500 , 240000 )
elseif 3 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz do drugiej wioski Jinno")
wait ()
pc.warp ( 863900 , 246000 )
elseif 4 == s then
return
end
elseif s == 3 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ( "Zwiedz tez inne miejsca :")
local s = select ( "Przed DT" , "Ziemia Olbrzymów" ,  "Oj Nieee!" )
if s == 1 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz Na DT :DD ??")
wait ()
pc.warp ( 590500 , 110500 )
elseif 2 == s then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ("Lecisz na Tysiaki ")
wait ()
pc.warp ( 845100 , 745900 )
elseif 3 == s then
else
return
end
elseif s == 4 then
say_title ( pc.get_name().."!")
say ( "Idz poexpic " )
local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Góra Sohan" , "Loch Pająków v1" , "Ognista Ziema" , "Wyjdz" )
if s == 1 then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 402100 , 673900 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 270400 , 739900 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 321300 , 808000 )
end

elseif 2 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 217800 , 627200 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 221900 , 502700 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 344000 , 502500 )
end

elseif 3 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 434200 , 290600 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 375200 , 174900 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 491800 , 173600 )
end
elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 60000 , 496000 )
end
elseif 5 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
local empire = pc . get_empire ( )
if empire == 1 then
pc.warp ( 599400 , 756300 )
elseif empire == 2 then
pc.warp ( 597800 , 622200 )
elseif empire == 3 then
pc.warp ( 730700 , 689800 )
end
else
return
end
elseif s == 5 then
say_reward ( "hmm..." )
say ( pc.get_name().." Do którego mistasta chcesz sie wybrac" )
local s = select ( "Loch Pająków V2" , "Czerwony Las" , "Alantyda V1" , "Atlantyda V2" , "Anuluj" )
if s == 1 then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Lochy Pajaków V2")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 704100 , 464100 )
elseif 2 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Czerwonego Lasu")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 1119900 , 70800 )
elseif 3 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V1")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 9800 , 1215100 )
elseif 4 == s then
say_title ("Zostaniesz Przeniesiony do Atlantydy V2")
say ("Trzymaj się Mocno")
wait ()
pc.warp ( 135200 , 1215100 )
elseif 5 == s then
return
end
end
end
end
end

 

 

PROSZĘ O POMOC!




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Odnośnik do komentarza
-----------------
-----BY WuWu-----
-----------------
quest move_ring begin
    state start begin
		    when 80009.use begin
				    say_title ( "Pierscien Teleportacji :" )
                       say (pc.get_name().. " moge Cie przeniesc do :" )
                       say ( "" )
                       local s = select ( "Glowne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Expowiska cz.3" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ( "hmm..." )
                       say ("Do ktorego miasta chcesz sie wybrac?" )
                       local s = select ( "Shinsoo" , "Chunjo" , "Jinno" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ("Przeniose Cie do wioski Shinsoo.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 474300 , 954800 )

                       elseif 2 == s then
                       say ("Przeniose Cie do wioski Chunjo.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 63800 , 166400 )

                       elseif 3 == s then
                       say ("Przeniose Cie do wioski Jinno.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 959900 , 269200 )

                       elseif 4 == s then

                       else
                       return
                       end
                       elseif s == 2 then
                       say ( "hmm..." )
                       say ("Do ktorego miasteczka chcesz sie wybrac?" )
                       local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chunjo M2" , "Jinno M2" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ("Przeniose Cie do drugiej wioski Shinsoo.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 353100 , 882900 )

                       elseif 2 == s then
                       say ("Przeniose Cie do drugiej wioski Chunjo.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 145500 , 240000 )

                       elseif 3 == s then
                       say ("Przeniose Cie do drugiej wioski Jinno.")
                       wait ()
                       pc.warp ( 863900 , 246000 )

                       elseif 4 == s then
                       return
                       end
                       elseif s == 3 then
                       say_title ( pc.get_name().."!")
                       say ( "Zwiedz tez inne miejsca :")
                       local s = select ( "Wieza Demonow" , "Ziemia Olbrzymow" , "Piekielne Katakumby" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony przed Wieze Demonow.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 590500 , 110500 )

                       elseif 2 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony na Ziemie Olbrzymow.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 845100 , 745900 )

                       elseif 3 == s then
                       say ("Piekielne Katakumby(jeszcze w  budowie .. zapraszamy wkrotce!)")
                       wait ()
                       pc.warp ( 307200 , 1203200 )

                       elseif 4 == s then

                       else
                       return
                       end
                       elseif s == 4 then
                       say_title ( pc.get_name().."!")
                       say ( "Idz nabrac doswiadczenia." )
                       local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Gora Sohan" , "Loch Pajakow v1" , "Ognista Ziemia" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony na Doline Seungryong.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       local empire = pc . get_empire ( )
                       if empire == 1 then
                       pc.warp ( 402100 , 673900 )
                       elseif empire == 2 then
                       pc.warp ( 270400 , 739900 )
                       elseif empire == 3 then
                       pc.warp ( 321300 , 808000 )
                       end


                       elseif 2 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony na Pustynie Yongbi.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       local empire = pc . get_empire ( )
                       if empire == 1 then
                       pc.warp ( 217800 , 627200 )
                       elseif empire == 2 then
                       pc.warp ( 221900 , 502700 )
                       elseif empire == 3 then
                       pc.warp ( 344000 , 502500 )
                       end


                       elseif 3 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony na Gore Sohan.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       local empire = pc . get_empire ( )
                       if empire == 1 then
                       pc.warp ( 434200 , 290600 )
                       elseif empire == 2 then
                       pc.warp ( 375200 , 174900 )
                       elseif empire == 3 then
                       pc.warp ( 491800 , 173600 )
                       end

                       elseif 4 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony do Lochu Pajakow v1.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       local empire = pc . get_empire ( )
                       if empire == 1 then
                       pc.warp ( 60000 , 496000 )
                       elseif empire == 2 then
                       pc.warp ( 60000 , 496000 )
                       elseif empire == 3 then
                       pc.warp ( 60000 , 496000 )
                       end

                       elseif 5 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony na Ognista Ziemie.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       local empire = pc . get_empire ( )
                       if empire == 1 then
                       pc.warp ( 599400 , 756300 )
                       elseif empire == 2 then
                       pc.warp ( 597800 , 622200 )
                       elseif empire == 3 then
                       pc.warp ( 730700 , 689800 )
                       end
                       else
                       return
                       end
                       elseif s == 5 then
                       say_title ( pc.get_name().."!")
                       say ("Idz nabrac doswiadczenia." )
                       local s = select ( "Loch Pajakow v2" , "Czerwony Las" , "Alantyda v1" , "Atlantyda v2" , "Wyjdz!" )
                       if s == 1 then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony do Lochu Pajakow v2.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 704100 , 464100 )

                       elseif 2 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony do Czerwonego Lasu.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 1119900 , 70800 )

                       elseif 3 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony do Atlantydy v1.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 10100 , 1213200 )

                       elseif 4 == s then
                       say ("Zostaniesz przeniesiony do Atlantydy v2.")
                       say_reward ("Uwazaj na siebie!")
                       wait ()
                       pc.warp ( 241700 , 1274400 )

                       elseif 5 == s then
                       return
                       end
                       end

    end
   end
end

Odnośnik do komentarza

@up sprawdze z tymi tabulatorami i dam edita czy działa.

 

Jeżeli tak dam +

 

Pierścień nadal nie działa ;] Klikam i nic się nie dzieje.

 

Wgrywam za pomocą FilleFilla

 

ścieżka do pliku, ( SF by Badar )

/usr/serverfiles/game/share/locale/germany/quest/object/80009/use
Podmieniam plik move_ring.start




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Odnośnik do komentarza

Bo ten twój jest zbugowany coś

 

Mam ten sam ale go edytowałem i działa normalnie

 

Co do tabów to nie ma znaczenia

 

Ten edytowany przeze mnie quest by WuWu działa poprawnie, możesz go edytować po swojemu

 

P.S Jeżeli masz pliki badara to też masz takie lagi na serwerze ?

 

Gdy włączam serwer i się loguje to mam gigantyczne lagi i opóźnienia ..

 

Czy to jest wina launchera ? (Nie mam tego od badara)

 

Na serwer dałem 300 ram (Sam mam 1gb ^^), a na plikach m c n c c z tyloma ramami działa idealnie (Ale mają trochę bugów!)

 

Aha jak będziesz dodawał to co dałem up wklej tą zawartość do move_ring.quest w folderze quest potem standardowo

 

cd /usr/serverfiles/share/lcoale/germany/quest

 

./qc move_ring.quest

Odnośnik do komentarza

Nie wiem co już z tym pierścionkiem, może serwer tego nie akceptuje czy coś.

Pliczki Badara też mają lekkie buggi np. Niektórych itemków nie robi metalem ;]

Nie mam żadnych lagów. Daj około 49% ramu dla maszyny. Powinno śmigać :)

Wina launchera.. możliwe.

Spróbuj tym:

 

http://www.multiupload.com/2FKDYX0UA0

 

Skan:

 

http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=fc38e35bc96c810c996837cf2b8eeb47eb17cb737640b87c954145ce49286203-1322173104

 

Wirusy typowe dla hackerskiego launchera :) ( By badar )




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Odnośnik do komentarza

Thx !

 

Sprawdź tego quest co ci podałem czy działa

 

A co do metalu to nie bug tylko źle ustawione może być item_proto na serwerze / cliencie / refine_proto

 

;D

 

Testowałem go zaraz jak dodałeś.

Nie działa, ale nic nie edytowałem. może delikatnie zeedytuje i będzie śmigać ;D

Item_proto jest dobre. Właśnie nie wiem czemu, ale tylko dwie zbrojki nie są ulepszane ;D




 





I'm here for You, not for myself

Always help You


 

Odnośnik do komentarza

Dobra.. masz mój pierścień teleportacji spolszczony (polskie znaki) prosto z serwera =)

 

-----------------
-----BY WuWu-----
-----------------
quest move_ring begin
	state start begin
			when 80009.use begin
					say_title ( "Pierścień Teleportacji :" )
					say (pc.get_name().. " mogę Cię przenieść do :" )
					say ( "" )
					local s = select ( "Główne Miasta" , "Miasteczka (M2)" , "Inne" , "Expowiska" , "Expowiska cz.2" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ( "hmm..." )
					say ("Do którego miasta chcesz się wybrać?" )
					local s = select ( "Shinsoo" , "Chunjo" , "Jinno" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ("Przeniose Cię do wioski Shinsoo.")
					wait ()
					pc.warp ( 474300 , 954800 )

					elseif 2 == s then
					say ("Przeniose Cię do wioski Chunjo.")
					wait ()
					pc.warp ( 63800 , 166400 )

					elseif 3 == s then
					say ("Przeniose Cię do wioski Jinno.")
					wait ()
					pc.warp ( 959900 , 269200 )

					elseif 4 == s then

					else
					return
					end
					elseif s == 2 then
					say ( "hmm..." )
					say ("Do którego miasteczka chcesz się wybrać?" )
					local s = select ( "Shinsoo M2" , "Chunjo M2" , "Jinno M2" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ("Przeniose Cię do drugiej wioski Shinsoo.")
					wait ()
					pc.warp ( 353100 , 882900 )

					elseif 2 == s then
					say ("Przeniose Cię do drugiej wioski Chunjo.")
					wait ()
					pc.warp ( 145500 , 240000 )

					elseif 3 == s then
					say ("Przeniose Cię do drugiej wioski Jinno.")
					wait ()
					pc.warp ( 863900 , 246000 )

					elseif 4 == s then
					return
					end
					elseif s == 3 then
					say_title ( pc.get_name().."!")
					say ( "Zwiedź też inne miejsca :")
					local s = select ( "Wieża Demonów" , "Ziemia Olbrzymów" , "Piekielne Katakumby" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ("Zostaniesz przeniesiony przed Wieże Demonów.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 590500 , 110500 )

					elseif 2 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony na Ziemie Olbrzymów.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 845100 , 745900 )

					elseif 3 == s then
					say ("Piekielne Katakumby(jeszcze w  budowie .. zapraszamy wkrótce!)")
					wait ()
					pc.warp ( 307200 , 1203200 )

					elseif 4 == s then

					else
					return
					end
					elseif s == 4 then
					say_title ( pc.get_name().."!")
					say ( "Idź nabrać doświadczenia." )
					local s = select ( "Dolina Seungryong" , "Pustynia Yongbi" , "Góra Sohan" , "Loch Pająków v1" , "Ognista Ziemia" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ("Zostaniesz przeniesiony na Doline Seungryong.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					local empire = pc . get_empire ( )
					if empire == 1 then
					pc.warp ( 402100 , 673900 )
					elseif empire == 2 then
					pc.warp ( 270400 , 739900 )
					elseif empire == 3 then
					pc.warp ( 321300 , 808000 )
					end


					elseif 2 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony na Pustynie Yongbi.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					local empire = pc . get_empire ( )
					if empire == 1 then
					pc.warp ( 217800 , 627200 )
					elseif empire == 2 then
					pc.warp ( 221900 , 502700 )
					elseif empire == 3 then
					pc.warp ( 344000 , 502500 )
					end


					elseif 3 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony na Góre Sohan.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					local empire = pc . get_empire ( )
					if empire == 1 then
					pc.warp ( 434200 , 290600 )
					elseif empire == 2 then
					pc.warp ( 375200 , 174900 )
					elseif empire == 3 then
					pc.warp ( 491800 , 173600 )
					end

					elseif 4 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony do Lochu Pająków v1.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					local empire = pc . get_empire ( )
					if empire == 1 then
					pc.warp ( 60000 , 496000 )
					elseif empire == 2 then
					pc.warp ( 60000 , 496000 )
					elseif empire == 3 then
					pc.warp ( 60000 , 496000 )
					end

					elseif 5 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony na Ognistą Ziemie.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					local empire = pc . get_empire ( )
					if empire == 1 then
					pc.warp ( 599400 , 756300 )
					elseif empire == 2 then
					pc.warp ( 597800 , 622200 )
					elseif empire == 3 then
					pc.warp ( 730700 , 689800 )
					end
					else
					return
					end
					elseif s == 5 then
					say_title ( pc.get_name().."!")
					say ("Idź nabrać doświadczenia." )
					local s = select ( "Loch Pająków v2" , "Czerwony Las" , "Alantyda v1" , "Atlantyda v2" , "Wyjdź!" )
					if s == 1 then
					say ("Zostaniesz przeniesiony do Lochu Pająków v2.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 704100 , 464100 )

					elseif 2 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony do Czerwonego Lasu.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 1119900 , 70800 )

					elseif 3 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony do Atlantydy v1.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 10100 , 1213200 )

					elseif 4 == s then
					say ("Zostaniesz przeniesiony do Atlantydy v2.")
					say_reward ("Uważaj na siebie!")
					wait ()
					pc.warp ( 241700 , 1274400 )

					elseif 5 == s then
					return
					end
					end

	end
end
end

 

lub

 

http://www.multiupload.com/G1L9NMMKAF

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum [Problem] Pierścień TP   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...