Tive232 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Wotam chciałem sie was zapytać jak to jest z tym zwrotem PZ od Riota ? Wiem ze musze oddać odrazu 3 postacje ,tylko raz Ale mam pytanie czy moge oddać tylko raz na 1 konto czy jak mam 2 konto na innym e-mailu to czy mogę tam też również oddać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin0321 Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Na każdym koncie po 3 postacie lub skiny lub (chyba) runy. Nie wiem czy oddadzą gdy na 2 kontach ma się ten sam e-mail, ale z tego co czytam to masz na 2 e-mailach. Heh mi oddali 2 razy :P raczej nie ze 6 postaci tylko pierw wysłałem o zwrot za jedną a potem poprosiłem za 2 kolejne no i mogłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalefanek Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Pozwole sobie zacytować Bota rozsyłającego wiadomości w supporcie lola. Ekhem : Witaj Suchar,UWAGA! Proszę przeczytać całą poniższą wiadomość przed wysłaniem odpowiedzi i proszę odpowiedzieć na to zgłoszenie raczej niż utworzyć nowe.WAŻNE! By kwalifikować się do zwrotu, zakup musiał zostać dokonany w przeciągu MAKSYMALNIE 30 dni wstecz, od wysłania zgłoszenia. Starsze zakupy nie będą zwracane.Wszystkie swoje zakupy możesz sprawdzić w Sklepie, w zakładce Purchased/Zakupy. Prosimy więc upewnić się, przed wysłaniem zgłoszenia, że zakup został dokonany w wyznaczonych ramach czasowych.Pamiętaj, że zwracamy maksymalnie 3 zakupy, i to tylko jeśli nie otrzymałeś żadnych zwrotów w przeszłości.Pamiętaj również, że zwrot jest jednorazowy, więc jeśli dokonamy jakiegokolwiek zwrotu na Twoim koncie (bez względu na to czy zwrócimy Ci 1, 2 czy 3 zakupy), nie będziemy w stanie nic więcej zwrócić Ci w przyszłości.Wiadomości w sprawie zwrotów muszą wyglądać w następujący sposób:Login:Imię przywoływacza:Serwer:Zakupy do zwrotu:- Bohater (np. Leona) - data zakupu- Bohater (np. Wukong) - data zakupu- Skórka (np. Pentakill Sona) - data zakupuWiadomości niezgodne z powyższym formatem będą rozpatrywane na samym końcu, co oznacza bardzo długi czas oczekiwania na zwrot.Czym jest zakup:Bohater - dowolny zakupiony za IP lub RP bohater (bohaterowie otrzymani za darmo nie będą refundowani!)Skórka - dowolna zakupiona za RP skórka (skórki otrzymana za darmo nie będą refundowane!)Bundle - dowolny zestaw (np. Bohater + Skórka - jeśli tylko były zakupione jako oferowany w sklepie zestaw!)Strona run - dodatkowa strona z runamiZestaw Run - W przypadku gdy chcesz zwrócić zakupione runy, to jeden cały zestaw do maksymalnie 9 run/3 esencji danego typu liczony jest jako cały jednorazowy zwrot, i żadna inna rzecz (prócz run) nie będzie mogła zostać Ci zwrócona.Oznacza to, że możesz zwrócić na przykład maksymalnie 3 bohaterów lub skórki (lub ich kombinację) LUB tylko jeden zestaw run składający się z maksymalnie 9 run/3 esencji.Zwróć uwagę, że jesteśmy w stanie zwracać jedynie punkty, za jakie dane przedmioty zostały zakupione.W momencie dokonywania zmian na Twoim koncie, zostanie ono zawieszone na 5 minut.Pozdrawiam,XeninPolish Player Support Specialist Po otrzymaniu takiej wiadomości powinieneś odpisać na ten sam temat tak jak opisali w poscie Po zakończeniu powinieneś otrzymać wiadomość, że otrzymałeś zwrot lub takie cuś: Witaj,Niestety poniewaz otrzymales juz zwrot w przeszlosci to nie bede w stanie dokonac ponownego zwrotu.W przypadku kolejnych pytan czy checi wyrazenia swojej opinii, prosze o ponowny kontakt.Do zobaczenia na Fields of Justice.Soreria, support client Riot Games Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.