dudikovvv Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 (edytowane) Witam Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o autioita i potrzebuje pomocy: Potrzebny mi skrypt który: 1. otworzy folder ->>> 2. zaznaczy plik o danej nazwie i rozszerzeniu ".bat" - >>> 3. kliknie prawym klikiem myszy i kliknie edytuj (pokarze się dokument tekstowy(notatnik)) ->>> 4. teraz wyszuka w tekście linijki o końcówce : C:\AC\ART\PORT\fa110831.dbf C:\biuro\tele.txt ->>> 5. i podmieni datę "110831" lub inną znajdującą się w jej miejscu na datę zapisaną w zmiennej. Nie wiem czy to w ogóle wykonalne, wiec pytam Was. Pozdrawiam. Edytowane 23 Listopada 2011 przez dudikovvv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4niak Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ShellExecute / Run, StringReplace... Do roboty dziwko.. sebulec i Assarelliuss 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelek997 Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 jak wiesz jaka to linjka to użyj _filewritetoline() z parametrem bodajże 4, zaznaczonym jako nadpisanie linii. [UDF] MathEx | [C++, ALLEGRO 4.2][Gra] Mr. Gun [Gra] Kółko i Krzyżyk - Gomok (konkurs) | [Gra] Tetris (konkurs) [Program] Odtwarzacz MP3 (konkurs) | [C++, ALLEGRO 5.0.9] Proste oświetlenie 2D [Gra] More Than 2048 | [ALLEGRO 5][C++] Mandelbrot Renderer Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Protecto Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 ShellExecute / Run, StringReplace... Do roboty dziwko.. Pięknie się zwracasz do potrzebującego pomocy nowicjusza. Trochę kultury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...