Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam!

Mam pytanie . Jezeli chodzi o programoanie itd to jestem gozej jak zielony.Dlatego postanowilem kupic silnik ry przegladarkowej.W sumie musze na czyms pocwiczyc.....

A wiec do zeczy co musze zrobic gdy posiadam silnik gry a chce aby inni mogli w nia grac?

Na jaki dedyk ze tak powiem najlepiej wzuciac silnik gry przegladarkowej np takiej jak Endless?

Ile by mnie wyniusl?

Edytowane przez Memfi
Uczeń
Opublikowano

Na początek polecam Ci darmowe hostingi stron www dające dostęp do FTP i PHP5 takie jak: ugu i cba.

Jeśli masz już pobrany silnik to rejestrujesz się na jednym z tych dwóch serwisów które wcześniej podałem i tworzysz bazę danych.

Następną rzeczą jaką musisz zrobić to połączyć się do FTP swojej strony poprzez np. Total commander - polecam.

Dobra połączyłeś się już do FTP korzystając z danych na swoim koncie, teraz musisz wrzucić silnik gry do FTP swojej stronki.

Jeśli już to zrobiłeś nie pozostaje nic innego jak połączyć się z bazą danych, w tym celu otwierasz plik config.php i w odpowiednie miejsca wpisujesz dane