Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, jestem początkującym graczem w WoTa. Zaczynam grę, skupiam się na jednym przeciwniku, trafiam go z 10 razy (za każdym razem "tym mu nic nie zrobimy", "nie przebijemy osłon"), aż wreszcie on się do mnie dobierze i zdejmuje mnie na 2 shoty. Mam medium tanka t2. I pytanie: czy zawsze jest tak na początku gry? I co robić aby kogoś zabić?

Edytowane przez buli95
PŁYTA GŁOWNA: ASRock Z97X Killer  |  PROCESOR: i5 4690k @4.5 GHz + Macho Black White  |  KARTA GRAFICZNA: MSI GTX 770 2GB   |  RAM: G.Skill TridentX 16GB 2400MHz CL10  |  ZASILACZ: Chieftec CTG-600-80P 600 W  |  SSD: Crucial MX100 256GB  |  OBUDOWA: Zalman Z3 Plus  |  MONITOR: Eizo FS2434  | MYSZKA: Razer Deathadder Chroma   |  PODKŁADKA: Zowie G-TF Speed   |  KLAWIATURA: Microsoft Sidewinder X6  |  SŁUCHAWKI: Takstar HD2000

Opublikowano

Staraj się atakować czołgi słabsze od siebie. Po zarym staraj się zajeżdżać wroga od tyłu. Tam pancerz jest mięki

1335991896-U274919.png

|ExModerator World of Tanks|

Opublikowano

Badaj strzały na każdym czołgu. Gdzie można przebić jaki czołg. Najczęściej są to boki i tył. Jak nie możesz przebić w jakimś miejscu to nie strzelaj drugi raz tylko zmień położenie celownika.

imetin_logo.png

Opublikowano

A mam jeszcze 1 pytanie: czy w tabeli czołgów (w czasie gry) najsłabsze są na dola a najgorsze na górze? Jeżeli tak to ja zawsze mam najsłabszy czołg ;d