Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam jestem nowy w L2 i chcialbym sie zapytac z kad pobrac L2,co to są kroniki ,gdzię ściągnać i jaką kronikę,czym się różnią.Gdy ściągne jakąś kronike np.najnowszą to wszystko co jest w tej kronice są w poprzednich kronikach i czy na prywatnych serwerach gra jest spolszczona czy all w j.ang. No i chciałbym się dowiedzieć na jakim privie popularnym grać oraz poradniki dla początkującego ;] Z góry dzięki.

Edit@

Druga sprawa to zastanawiam się jaką rasę i klasę wybrać.Wacham się między Wojownikiem Orkiem lub Mag Mroczny elf prosiłbym ,abyście przybliżyli mi te postacie jakie są plusy i minusy tych klas oraz jak rozdawac staty no i co to jest profesja itp.

Edytowane przez Diesiel

Szukam Grafika na zrobienie Sygnatury i Avatara.Więcej na PW

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

graj na oficjalnym serwerze

niedługo wychodzi klient polski na razie po angielsku

to nie metin tu się statów nie rozdaje!

co do postaci zastanów się jak lubisz grać

profesja- klasa w której się kształcisz, każda ma inne skille

Opublikowano

Innova wypuszcza L2 w ojczystym języku , co do rasy musisz poczytać o każdej z nich bo jak wiadomo każda ma swoje + i - ja zaczynam grać krasnoludem słaby w ataku ale dobry w zarabianiu ;)

Opublikowano

@up

Nie polecam Krasnala dla Newbie :) Nowemu graczowi ciężko będzie ogarnąć się we wszystkich cenach, jak, co, gdzie, kiedy, za ile i po co sprzedawać/kupować wszystko :)

Nie mówiąc już o ogarnięciu manora :)