Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] o serwer(serwer postawilem ale nie wiem jak dodac bronie itd).

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czesc, zrobilem serwer no-hamachi na plikach by badar. Wszystko pieknie smiga tylko mam jedno pytanko:]. Bo tu jestem zielony. Czy do tych plików są dodane bronie na wyższy poziom, zbroje itd. ? Jesli tak to co mam wgrać aby je widziec? Jakis klient czy cos:( bo nie wiem kompletnie. A jesli nie to jak mam sam to powgrywac i czy sa do tego jakies gotowce. I jeszcze jedna sprawa, odpalilem ten serwer przez kamer moda. Jak odpalic go przez zwyklego metina co musze wkleic do folderu z metkiem z 2010roku, zapewne luncher ale gdzie w nim zmienic IP serwera na moje?

A tak ogolnie:

1. Jak wgrac nowy ekwipunek na serwer+to zeby bylo go widac? A moze jest jakis gotowiec bo nie wiem jak to zrobic;/ wugule lub najlepiej prosze o wyjasnienie JAK lub jakis poradnik.

2. Jak stworzyc klienta do swojego serwera? Zeby nie uruchamiac go z kameramoda.

3. Czy na plikach by badar sa juz jakies itemy czy cos? Wiem ze trzeba navicata sciagnac ale nic wiecej nie wiem;/ jak to sprawdzic itd.

Daje Like bardzo prosze o pomoc!

4. Jak np. na odpalic moj serwer na tym kliencie: http://www.mpcforum....ient-by-kornel/

I zrobic tak zeby byly widoczne wszystkie te hwangi zlote, bronie nowe itd?

TU NIE MA ZADNEGO SERVERINFO ITD?! A NAWET JAK ODPALE to czy bezdie widac all normalnie i wartosci zbroj/borni beda poprawne? Czy musze cos gdzies zmieniac a jesli tak to gdzie?

Edytowane przez unkownnn