Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Vindictus, pytania Nowego

banujcie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

jestem nowy w świecie "vindictus" i znalazlem bardzo malo poradnikow do gry, praktycznie nie znalazlem wogole(tylko te na forum, ale sa troche ubogie w info). wiec pytam : )

1.jak to wyglada z skillami ? tylko pasywy czy cos jeszcze ?

2.jak to wyglada z eq ? skad wziac ? jest jakis " dom aukcyjny " ? jak sie ulepsza ?

3.jest tylko to 1 miasto i wszyscy gracze w nim siedza ? ( bo wydaje mi sie to bez sensu : P )

4.jest PVP ?

5.misje, wszystkie na instancjach czy sa jakies poza ? jest cos wogole poza instancjami ?

6.nie znam dobrze anglieskiego, gra jest do ogarnicia intuicja czy totalnie skomplikowana ?

7.Czy da sie ustawic gre w "oknie" ? tak zeby mozna bylo sprawnie minimalizowac ? jesli tak to jak bo nie widzialem takiej opcji, a w kazdej grze w ktora gralem sie dalo.

no to narazie na tyle, za pomoc oczywiscie kilka + i 5

z gory dziekuje : )

Opublikowano

2. Jest Market żadnych aukcji musisz tylko liczyć się z tym, że ten itemek może niby być w markecie ale ktoś go kupił a ty go nadal widzisz.

3. Za laboratorium jest jak by drugie miasto ale tam dużo nie zrobisz puki co.

4. W Dungeonie

5. Możesz biegać z informacjami między npc xD Czy jest coś poza instancjami ? Z tego co wiem nie no może łódź rybacka.

6. W miarę do ogarnięcia jak umiesz niemiecki to jest jeszcze niemiecka wersja.

7.Da się w opcjach video wybierasz z full screen na opcje w oknie.

Opublikowano