Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Czarny ekran gdy załączam COD5.

Diver7575

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema mam pewien problem , Gdy załączam COD5 to mam czarny ekran i lipa . Może chodzi tu o jakieś patche czy coś . Jak by co to jestem zielony w tej sprawie :D a komputer to starożytność . Pewnie chodzi o Kartę Graficzną .

Mój Sprzęt :

AMD Athlon 64 Processor

3200+

2.01GHz, 1,00 GB Ram

ATI Radeon 9550 / X1050 series 256MB

Opublikowano

Na 90% chodzi o komputer. Mam lepszą specyfikacje, lecz też zawsze muszę poczekać z 5 minut, bądź uruchamiać ponownie (co najmniej 3 razy) grę, aby wreszcie zadziałała.

Możesz spróbować pozmieniać ustawienia przed włączeniem gry.

Udostępniam Ci mój, który może ci pomóc:

To jest ukryta treść, proszę

Zrób wersję zapasową konfiguracji.

Podmień twój config z moim tutaj:

C:\Documents and Settings\TWOJ PROFIL\Ustawienia lokalne\Dane aplikacji\Activision\CoDWaW\players\profiles\TWOJ PROFIL\

Jeśli nie pomoże to pisz, spróbuję Ci pomóc.

WSZYSTKIE PLIKI W CHMURZE DLA MPCFORUM ZOSTAŁY USUNIĘTE. NIE KORZYSTAĆ Z MOICH PROGRAMÓW.

Proszę nie ingerować w moje posty/tematy, w razie potrzeby usunąć całą zawartość. Nie pomagam.

Opublikowano

Na 90% chodzi o komputer. Mam lepszą specyfikacje, lecz też zawsze muszę poczekać z 5 minut, bądź uruchamiać ponownie (co najmniej 3 razy) grę, aby wreszcie zadziałała.

Możesz spróbować pozmieniać ustawienia przed włączeniem gry.

Udostępniam Ci mój, który może ci pomóc:

Zrób wersję zapasową konfiguracji.