Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jak dalej postąpić ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam !

Mam mały problem, jestem początkujący w tworzeniu serwerów. Mam sponsora, pliki, serwer VPS na test więc czemu by nie spróbować. Serwer VPS posiadam w firmie exone.pl . No więc do rzeczy, chciałem zrobić serwer bez hamachi na tym VPS'ie. Hamachi już próbowałem, żadna filozofia. No więc pobrałem teraz na VPS'a pliki badara. Korzystam z tych http://www.mpcforum....rowe-by-badar/. Czy na nich da się zrobić serwer bez hamachi na VPS? Jaką kartę sieciową wybrać? Serwer VPS posiada zewnętrzne ip, system xp profesional 32 bity, 2GB ramu i 2x2,4 GHz. Jak już wspomniałem to taki na przetestowanie zanim wrzuce w to grubą sumkę. No i prosze was o pomoc.

Przebieg: