Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Początkujący potrzebuje informacji o Botach do KALA

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć

Jestem początkującym na forum i w Kalu i chciałbym się dowiedzieć czy na dzień dzisiejszy jest jakiś działający BOT lub Hack na Globala??

Edytowane przez bulbacz
Opublikowano (edytowane)

jest bardzo dużo bot all class bot la (IC) pick hack cd hack teleport hack ug hack shop hack ... wszystko zadarmo

@CryptonZipi jak sie nie znasz to sie nie wypowiadaj

Edytowane przez ZARYWACZ

Pomogłem? Daj +

Opublikowano (edytowane)

la bot nie dziala, la jest server side, debile by zrobili tak z kazdym skillem i nie bylo by juz botow ale jak kasia chce

na elit jest pare

//reflinki

Edytowane przez Usama Su kocken
34904.jpg
Opublikowano

Oczywiście, że jest . Osobiście polecam trochę pograć i poczuć klimat gry a potem jak przyjdzie doświadczenie i znudzenie to chętnie ci podam parę linków:)

Opublikowano (edytowane)

już wbiłem ręcznie xDD 14lvl z Questami i mnie troche to nudzi z miasta do miasta itd xD BO KIEDYŚ MNIE W KALA WCIĄGŁA KUZYNKA i miałem na poprzedniej Postaci 28lvl ale passy mi się zgubiły xD i zacząłem od nowa grać jak możecie podajcie mi jakiegoś dobrego bota

Edytowane przez bulbacz
Opublikowano

słyszeliście coś o force party na inta ? bo gość mnie wkurwiał tym na incie a za huja znaleźć tego nie moge... może jest na tyle dobry że sam sobie napisał .

jaki miał nick ?
Opublikowano