Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Elo, chce zrobić wh do wolfteama na pl (aeria) i nie wiem czy w tym programie da sie to zrobić, bo jestem nowy w takich sprawach :rolleyes: A i czy ten program jest darmowy ? I czy dalibyście mi (jeśli jest darmowy ) link do niego ? Z góry thx

Prosze nie dawać mi warna 5%, ale jak już , prosze napisać na pw gdzie mój błąd , poprawie go . Czemu ? Mam 95 % , bardzo proszę o przeczytanie tego tekstu kida/moda/admina/globala ktory wyszukał gdzieś mój błąd , pozdrawiam .

Opublikowano

Ale da sie tym językiem zrobić wh czy coś ? Jestem zielony w te klocki i nic nie rozumiem ..

Prosze nie dawać mi warna 5%, ale jak już , prosze napisać na pw gdzie mój błąd , poprawie go . Czemu ? Mam 95 % , bardzo proszę o przeczytanie tego tekstu kida/moda/admina/globala ktory wyszukał gdzieś mój błąd , pozdrawiam .

Opublikowano

to jak chcesz robić nic nie rozumiejąc ? nikt tu nie pisze na zamówienie bo komuś się chce mieć

zresztą do tego celu naucz sie lepiej innego języka programowania a nie tak prostego skryptowego jak AutoIt

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Czyli od czego zacząć ? ..

Opublikowano (edytowane)