Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Sklejanie w Camtasia Studio

michalisko12

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pytanko jak się skleja filmiki w Camtasia studio jestem zupełnie zielony. (ledwie co obsługuje frapsa :D )

Jeszcze jedno.Otóż gdy nagrywam LP 10-15 minutowe, to czasami po kilku minutach łapie taka mili sekundowa ścinka i nagrywa dalej ale gdy już zakończę nagrywanie, okazyje się że to co nagrywałem cały czas, jest podzielone np. na 2/3 części. Czasami dzieli na 2 czasami na kilka części. Może to nie duży problem ale dla mnie jest to problem ponieważ jak sklejam w camtasia studio, to im więcej klipów sklejonych to więcej waży cały film. Dla przykładu film gdzie ucięło mi 2 razy i trwa ponad 11 minut waży 140mb a klip gdzie ucięło mi 4 czy 5 i trwający 10 minut waży ponad 400mb. Jakieś propozycje żeby tak nie przerywał fraps? ;/

Opublikowano

Ok ;)

Odpalasz camtasie, klikasz import media, wybierasz np. dwa filmiki i przerzucasz na ten pasek z video (nad audio) a później zapisujesz ;)

52287137559562145640.png

Opublikowano

Problem który przedstawiłeś nie jest spowodowany prze Camtasie czy Sony Vegas tylko Frapsa. Nagrywa on filmiki do 3,90 Gb później nagrywa do następnego klipu od nowa itd.

Poradnik jak sklejać:

213213tile.jpg

• 1 rok później...
Opublikowano

KURWA to jest bug czy co ?!!?!?!?!?!?!!?!?!!?!?!? zawsze jak przeciagam filmy na VIDEO [ to nad AUDIO ] to wszystko przeciaga sie i film trwa 10 min z jednego pliku !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zarchiwizowany