Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] "Press 5 to unlock all" mod

Naimad71

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Tak jak w temacie, poszukuję tego dodatku.

Przeszukiwałem trochę forum, ale jestem "zielony" w tych sprawach, więc chciałbym kilku rzeczy się tutaj dowiedzieć.

Sprawa wygląda tak, że od czasu do czasu wchodzę do takiej gry, gdzie dostaję 70lv oraz pojawia się napis "Press 5 to unlock all". Nie zatrzymuję się długo na tym, ponieważ chcę zdobyć wyższy poziom prestiżu, co da mi możliwość tworzenia większej ilości klas (szósty poziom obecnie i wciąż mi mało).

Tak jak wyżej wspomniałem, znalazłem kilka tematów, ale nie wiem dokładnie, czy tego szukam. Mam dwa komputery, na każdym jest W7 x64 i oryginalna wersja gry. Jeżeli jest już taki mod, to czy mogę go użyć bezpiecznie na oryginalnej grze? Kilka razy dołączyłem już do takiej gry i bana nie dostałem, więc pewnie ten sposób nie jest banowany, bo nie zależy od nas w jakimś tam stopniu. Ew. dla bezpieczeństwa mogę trochę się pomęczyć i zrobić to na wersji bez steam'a, ale jeżeli się da to wolę bez tej dodatkowej "zabawy". Więc w skrócie - Czy jest taki mod dostępny? Czy mogę bez problemu użyć na Steam'ie? Ewentualne linki/porady mile widziane.

Pozdrawiam.

Jeżeli potrzebujesz pomocy z Knight Online lub Runes of Magic - Napisz. :)

Trochę czasu grałem i mogę pomóc. ;)

Opublikowano

widze ze ci zalezy na 10 prestiz i 70lvl?

uzyj PSE i EAM (jest w spisie) i zrob jak jest na filmach

a co do moda