Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

mat/inf ?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kończę w tej chwili gimnazjum i zastanawiam się nad szkołą większość kumpli idzie do technikum a starsza kieruje mnię w stronę liceum.

Najpierw powiedzcie kim moge byc w przyszłości po mat inf

a po drugie jaki kierunek jest lepszy mat inf czy (tutaj możecie dać wasze propozycje) :)

-Jestem habilitowanym profesorem,magistrem, który nie umie zawiązać sobie butów.

-A ja jestem technikiem który daje ci prace.

Opublikowano

Informatyk Księgowy możesz pracowac w bankowosci :O Wujek google ci powie wiecej tych.Liceum jest dla tych z lepszymi ocenami ktorzy chca isc na studia itp..

Ja osobiscie pojde do technikum jestesmy tego samego roku :)

681731482015096381754.png

Czytaj uważnie, masz Boga na linii.

Gość malutki688
Opublikowano

zalezy co chcesz w zyciu robic,wez pod uwavge ze na inf bardzo duzo ososb idzie teraz.ja wybralem liceum->mat geo ang

Opublikowano

idź do Technikum, pomimo tego że masz 4 lata nauki a nie 3 to masz na koniec maturę i zawód, jako informatyk możesz pracować wszędzie gdzie masz komputery w sieci.

Opublikowano

po liceum to nic nie masz ;f studia obowiązkowo, a po tech tak jak moi nauczyciele mówią, pracować i na studiach się uczyć. Sam chodzę do tech, profil związany z informatyką i komunikacją i jak dla mnie jest super, a jeżeli już na Lo się uwziełeś to coś z info na 100%

fs.png

Opublikowano