Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam serdecznie

mam problem gdyż wymyśliłem sobie prosty sposób w sumie banalny na zrobienie bota. lecz piszę prośbę do was o pomoc gdyż moim zdaniem jest to w miare prosty kod lecz jestem nowy w kwestii programowania dla tego że do tego czasu bawiłem się tylko z pisaniem w rozszerzeniu *.bat . program a raczej bot jest prosty lecz programowania będę się uczył dopiero za rok. prosił bym o pomoc a nie o posty typu " skorzystaj z poradnika" albo coś bo to to ja wiem.

;]

Opublikowano

o prosty ko zeby powtarzal dane czynnosci np wlaczenie programu pisanie itp? wziol by sie ktos za to? nie chce psiac tutaj bo napewno znajdzie sie ktos kto powie " ale debil" wiec wole na pw. albo jak ktos napisze ze sie za to wezmie

;]

Opublikowano

Jak nie napiszesz o co chodzi to nikt sie nie będzie fatygował na pw żebyś mu napisał o co chodzi, i jeszcze do tego będzie czekał aż odpisze. Jakbyś napisał o co ci chodzi to by napisali w parenaście minut, bo z tego co wyczytałem to coś prostego...

Opublikowano

chodzi mi cos w stylu

O-włączanie

P-wyłączanie

i by tutaj na około co ok 5-10 sekund wciskało przyciski f1 1 f2 2 f3 i tak bez konca puki nie wylaczy sie bota?

;]

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

W autoit będzie to 18 linijek a w c++ będzie to 2 razy więcej.

W AutoIt będzie prościej.

Pobierz sobie AutoIt'a w ciągu Tygodnia po nauce będziesz wiedział większość.

max 5 linijek tekstu.

Opublikowano