Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

pomoc dla nowego i problem z auto atak

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam. jestem nowy w cabalu. Prosiłbym o linki do poradników dla nowych (bez żadnych skrótów) z wytłumaczeniem całych podstaw. Jedyne co znalazłem to poradniki ale dla tych co opanowali podstawy.

Mam też problem - kiedy mam włączony auto atak postać skillami trafia, jednak kiedy wyłącze auto atak to ze skilli dmg nie leci. dlaczego?

gram warriorem na jupiterze - dobry wybór na początek? dawać pkt w skille czy oszczędzać?

dla tych co pomogą + i 5*

PS czemu nie działą mi battle aura regeneration i skill zwiększający szybkość ruchu? tzn. nie zabiera many, nie ma efektu ale skill się przeladowuje?

Edytowane przez assasix
Opublikowano

"Mam też problem - kiedy mam włączony auto atak postać skillami trafia, jednak kiedy wyłącze auto atak to ze skilli dmg nie leci. dlaczego?"

- dlaczego tak jest, nie wiem, ale graj na auto, przyzwyczaisz sie do tego a to wielka korzysc na auto

"gram warriorem na jupiterze - dobry wybór na początek? dawać pkt w skille czy oszczędzać?"

- dobry wybor co do klasy, co do serwera to nie wiem, bo gralem tylko na mercurym, ale klasa dobra jak na poczatek, w skille dawaj narazie co najwyzej na 9 poziom

"czemu nie działą mi battle aura regeneration i skill zwiększający szybkość ruchu? tzn. nie zabiera many, nie ma efektu ale skill się przeladowuje? "