Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Karta Graficzna

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, od jakiegoś czasu zbierałem sobie na lepszą kartę graficzną, mam zamiar kupić : Zotac GTX 560 AMP. Myślicie że to dobry wybór?. Czy zaczekać 3 miesiące do Gibabyte GTX 580 Windforce?. GigabyteGTX580_WindForce3X.jpg.

Nie znam się na sprzęcie. Odrazu gadam że chce zagrać w BF3 na full detalach.

Opublikowano

Hmmm po kiego wała 1000 zł wydawać na zotaca jak,Gigabyte GTS 450 bez problemowo Ci pociągnie BF3 na full detalach zakładając że masz 6GB ramu, wydajną płytę główną oraz zasilacz, i procka 3GHz + ;). Mam GTS 450 i wszystkie bajki o grzaniu się czy o innych jej wadach to bujda >.>, nigdy przez 4 miesiące używania, nie nawaliła, gry takie jak wiesiek II, AC: BH ciągnie bez wysiłku na full detalach ;), oraz kosztuje 400 zł, masz tu przykładowy link z allegro

To jest ukryta treść, proszę

Opublikowano

chyba cie pojednało na full hd i full detale na gts 450 ?

JAk już to gtx 460 się opłaca bo to na styk z zalecanymi na bf3

Ps sam posiadam gigabyte gtx460 i mi wszystko śmiga nie długo kupuje z ojcem gtx 590/580 -_-

Opublikowano
6GB ramu, wydajną płytę główną oraz zasilacz, i procka 3GHz +
Po chuj mu 6 gb ramu jak nie wykorzysta 4?Ba nie wiem czy 3 by pocisnał...

Co ma płyta do gier? Procesora nie ocenia się po GHZ...

Ile masz pieniedzy na karte?

Opublikowano

Na chwilę obecną 986zł :). Ale kieszonkowe + rodzice pojedyńczo :).

Opublikowano