Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zaczalem nim niedawno grac. Jestem amatorem . Jaki build ?

http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/olaf-the-jungling-viking-12328

Obecnie korzystam z tego ,czy dobrze robie ?

Jak używać skilli ?

http://www.lolking.net/summoner/eune/29743227#history

Profil sławnego Kaszy - Adolfa Hipstera. Zmienił nick bo był jednym z najsławniejszych BoLowców. Jak widać wszystkie gry to praktycznie APC. Pare dni nie ma BoLa i kaszce się troszku spadło ale dszelendszer będzie.

Opublikowano

Jeśli jesteś początkującym graczem to nie polecam tego buildu, gdyż jest on przystosowany do jungle, a ty za pewne chodzisz na lane.

Ten jest odpowiedni na lane: http://www.mobafire.com/league-of-legends/build/olaf-unstoppable-47758

Co do używania skili to używasz ich za pomocą klawiszy Q, W, E, R , lub myszki. Nad ikonką każdego ze skili jest napisany jego bind wystarczy się przyjrzeć. Jeśli miałbyś jeszcze jakieś pytania to pisz.

Opublikowano

Pierwszą opcją na podstawie tego buildu - Merkurki, Trinity force, Warmog i Atma, dalej może być Force of nature/Thornmail, a może Guardian angel. Zamiast survi można zrobić The blackcleavera/Bloodthristera.

Inną - Merkurki, na początek The blackcleaver, Frozen mallet, Atma, survi lub Thebloodthrister jak wyżej.