Gorgonek Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 1: /* '01 Main.cpp' */2: 3: /* Plik nagłówka strumienia wejścia-wyjścia */ 4: #include <iostream> 5: 6: /* Start */ 7: main (void) 8: { 9: std::cout << "Witajcie, dobrzy ludzie" << std::endl ; 10: return 0; 11: } Witam, jestem na 2 rozdiale w książce "Programowanie gier Kompedium". Jestem totalnie zielony. 3: /* Plik nagłówka strumienia wejścia-wyjścia */ Co mam tam wpisać? 2 pytanie: Jakiej on używa wersji Visual c++ w tej książce? bo ja mam Visual c++ 2005 i jest całkiem inne niż te w książce ;> i kompletnie się nie łapie o co biega. Proszę, nakarm mnie plusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xau Opublikowano 6 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2011 1. Z tego co widzę jest to przykładowy kod programu. /* Plik nagłówka strumienia wejścia-wyjścia */ Jest to komentarz dotyczący 4 linijki, nie ma co tu wyjaśniać. 2. Jak go nie ogarniasz to zmień kompilator na Dev - c++, jest o wiele łatwiejszy, wciskasz ctrl + n i piszesz. KsiadzProboszcz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gorgonek Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 zanim przeczytałem twoją odpowiedź to już sie dowiedziałem o co chodzi ;p Ale dzięki za fatyge ps. Zobacze ten program ;p Proszę, nakarm mnie plusem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osama Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Wywal tą książkę bo program, który nam podałeś jest niepoprawny. Nie warto się uczyć z książek, które mają niepoprawne przykłady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...