Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Chciałbym zakupić PSP takie do 300 zł z internetu, ale nie znam się na tych modelach. Co moglibyście mmi polecić, doradzić w sprawie kupna, żebym nie kupił jakiegoś gówna.

Pozdrawiam.

1328548440-U173186.png

by Siema Heniu

Opublikowano

Możliwości jest dużo. 1K potocznie zwane fatem. Jest ono nie zniszczalne. 2k czyli slimek. Nie wiele różni się od fata. Można go odbrickować oprócz TA-88v3 (płyta główna) którą da się odbrickować lecz inną pandorą. 3k czyli również slimek. Da go się przerobić jak każde. Jednakże nie da się go odbrickować. GO! zwany gołek. Jest to slider ma bloetotha i niczym się nie różni oprócz wbudowanej pamięci 16 GB, tym że nie można wyjąć bateri, u sliderem. Powiedz do czego ma ci głównie służyć. Przeróbki, gier neta filmów itp. Napisz więcej a bardziej pomogę

Opublikowano

Chciałbym żeby to PSP służyło mi do gier i filmów i neta i żebym mógł grać na "piratach"

Co to znaczy odbrickować ?

1328548440-U173186.png

by Siema Heniu

Opublikowano

Mam jeszcze pytanie czy na Tym PSP będą chodziły mi nowsze gry które dopiero wyszły i czy opłaca się wgl. brać? Czy może zainwestować w nowszą wersje 3004 ale to musiałbym jeszcze w wakacje popracować. Mógłbyś mi jaśniej opisać różnicę między tymi modelami, z góry dziękuję Oczywiście + dla ciebie za pomoc.

Pozdrawiam.

1328548440-U173186.png

by Siema Heniu

Opublikowano