Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Gitara pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chciałbym sobie kupic gitarę nie wiem jaką albo akustyczna albo klasyczna mam na wydanie 1,100 zł proszę was o jakieś linki do allegro itp ponieważ jestem kompletnie zielony , nie umiem też grać da rade samemu coś zdziałać ??? I jeszcze jedno najakiej gitarze gra James Blunt

Życie jest tylko jedno dlatego codziennie się cieszę życiem ile mogę ponieważ jutro już może mnie nie być

Opublikowano

1900443.jpg

Ja mam taką, zrobiłem ją sam, nie wiem czy będzie na allegro.

Jeżeli Ci to nie pomogło to podam Ci przepis na kromkę z masłem :

-kromka

-masło

Opublikowano (edytowane)

Kup sobie jakąś nówkę elektryczną w sklepie muzycznym.

Edytowane przez BabyBuns!

1377774857-U369478.png

Opublikowano

1100? Elektryk - Gibson Les Paul i jeszcze na jakiegoś akustyka starczy ;)

Lepiej kupić jakiegoś fendera ;) a Les Paul nie każdemu się podoba. ładniejsze są stratocastery.

1377774857-U369478.png

Opublikowano

Gitara nie ma się podobać, tylko dobrze grać. Po za tym humbucker'y fajniej brzmią niż te single w Stratocasterach. Les Paul albo jakiś Ibanez :D

ek0nlf.png
|Postwrriter|ExModMapleStory|
By
Miyoshi.

Moze aktywnosc nie powala ale smialo mozna go nazwac wzorem dla nowych userow.Tak

Opublikowano

Gitara nie ma się podobać, tylko dobrze grać. Po za tym humbucker'y fajniej brzmią niż te single w Stratocasterach. Les Paul albo jakiś Ibanez :D

Wyglądać też musi ;)

1377774857-U369478.png

Opublikowano