Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema.

Chce założyć własny serwer minecraft ale mam 2gb ramu(1gb na serwa) a przesył 2mb/4mb(zależy od pory dnia) i czy jeśli dokupie 8gb ramu (2x4gb) to coś pomoże????

I jeśli pomoże to wymienić kostki czy dodać i co daje więcej ramu bo jestem troche zielonkawy w tym(wiem,wiem google nie gryzie ale jakoś przy okazji chyba odpowiecie)???

I jeszcze taka jedna sprawa nie związana z tematem/minecraftem/kompem czy mógłby mi ktoś powiedziec jak się skontaktować z Głównym adminem MPCforum?

1325845644-U48159.gif
Opublikowano

2 Mb to i tak trochę mało jak na serwer MC , poza tym naprawdę ci się nie opłaca kupować kości tak swoją drogą jeśli o kości chodzi to płyta główna dzięki kością może dodać tam np 2 Gb RAMU jeśli razem kości będą miały 4Gb to i tak dostaniesz te dwa ( To był przykład z tymi 2Gb) no dobra ale co do nie opłacalności , nie dokupuj nic tam lepiej kupić VPS lub tam dedyka gdyż na hamachi wbije ci MAX 10 osób a jeśli ty wydasz tyle siana żeby te kosci kupić to za te same pieniądze ( chyba nie wiem ile teraz taka "Kościa" warta) możesz kupić VPS

x

Opublikowano

@2xUP Dzięki za pomoc

@UP Mi te 10osób wystarczy a jedna kość 4gb za 160zł i i jeśli dobrze rozumiem to przy 8gb na serwer będzie przeznaczone tylko 4gb???

@topic Mógłby ktoś dokładnie odpowiedzieć na 2 pytanie???

1325845644-U48159.gif
Opublikowano

jeśli przeznaczysz na serwer 4 gb to tak jakbyś kupił najlepszego dedyka na craftserve,