Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Da się stworzyć w AutoIt gre typu Gothic  

17 użytkowników zagłosowało

1. 1. Da si? stworzy? w AutoIt gre typu Gothic?

• Oczywi??ie ?e tak
    • Chyba tak
    • G?upi jeste??;-) w autoIt da si? tworzy? tylko gry 2D
    • Nieda si?
    • Wybij to sobie z tego pustego ?ba;-)!
    • Niewiem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witajcie! Jestem początkujący w AutoIt(przedtem tworzyłem programy w Dev-C++,gry w RPG Maker itp.) I jestem ciekawy czy da się stworzyć jaką gre w AutoIt np. strategie czy fps.

Tylko z ciekawośći. Jednakże jeżeli się da to prosze o skrypty chciałbym zobaczyć tylko budowe skryptu.

Na ich podstawie będe tworzyć gre;-)

Z góry Dzięki xD!

Edytowane przez KaWu
Opublikowano

da się tylko po co? Gra będzie tak laggować...Au nie jest do gier. Jeżeli podoba ci się składnia Au obczaj sobie:

FreeBasic,

PureBasic,

BlitzBasic

Cytat

Orientacja seksualna polega na tym, że jeden mężczyzna lubi blondynki, drugi szatynki, że jedna pani woli umięśnionych mężczyzn a inna chudych intelektualistów. Homoseksualizm nie jest orientacją jest chorobą za którą homoseksualiści nie ponoszą odpowiedzialności. Pewna grupa ludzi rodzi się upośledzona fizycznie, na przykład bez ręki ale czy to znaczy, że wszystkim zdrowym powinniśmy też obcinać ręce? Nie, powinniśmy zapewnić im protezy. Obowiązkiem państwa jest zapewnienie homoseksualistom, jak wszystkim upośledzonym fizycznie czy psychicznie profesjonalnej opieki medycznej.

Opublikowano (edytowane)