Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki internet polecacie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Otóż tak za 4 dni wracam do Polski, więc przydało by się założyć internet. Jaki polecacie ? Mieszkam, małej dziurze pod Sanokiem o nazwie Długie. Nie znam się na internecie sieciach itp. najlepiej żeby kupić ruter czy cuś i odrazu mieć internet.

Mój sprzęt to jakaś karta sieciowa czarny kabel który idzie do puchy na dachu i tyle :D Interesuje mnie internet 4Mb/s podawajcie jakie macie, czy jesteście zadowoleni.

Jeszcze jedna rzecz internet ma być taki że jak będzie 4Mb/s to żeby nie miał transferu np. 60Kb/s

Edytowane przez Rozjabiaka

Walą mnie wasze +,- oraz 5 pozdro

Gość malutki688
Opublikowano (edytowane)

Osobiscie uwazam ze najlepsze jest UPC (najlepsza predkosc)ale chyba nie bd mogl go miec bo on praktycznie tylko w blokach jest i ewentualnie czasem w domach.

Ja mam netie i moze byc. predkosc zalezy od stanu kabli.Ja mieszkajac w Warszawie^^ moge miec maksymalnie 6 mb.Jestem zadowolony z internetu ale moglo by byc lepiej.

Polecam Ci netie.Router dostaniesz od nich i rozporowadzi on interneto po domu.

UP: zes mu pomog.... napisal bys cos a nie sobie posty wszedzie nabijasz, spamujac jak neo

Edytowane przez malutki688
Opublikowano