Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Chciałbym napisać bota do tej gry flash http://hostuje.net/file.php?id=d2acbf3a243c220eaf6da2dfe549adca jednakze jestem zupelnie zielony jesli chodzi o AutoIt.Czy dalo by sie zrobic tak zeby waz chodzil i zbieral czerwone kulki,unikając tym samym kolizji z wlasnym ogonem?Probowalem cos kombinowac w AutoHotkeyu ale nie wyszlo,wiem jednak ze istnieje w tym programie funkcja sledzenia pixela.Bardzo proszę was o pomoc.

Opublikowano

Poczytalem troche tych TuT ale nadal nie za bardzo kojarze jak by to mialo wygladac.Moglby mnie ktos naprowadzic,dac chociaz kawalek skryptu.Bede nagradzal +.

Opublikowano (edytowane)

Najpierw pixelsearchem wyszukujesz jakiś pixel na głowie węża który ma unikatowy kolor (taki, którego nie ma gdzie indziej). Jak go najdzie to zapisze jego kordy.

Wtedy używasz pixelsearch do wyszukania tego co ma zbierać. Możesz też poczytać o PixelChecksum, to samo tylko zbiera kolory z obszaru i je sumuje.

Wtedy już sobie poradzisz. Jak odejmiesz kordy X owocka czy czego tam jest od kordów X głowy węża i wyjdzie Ci wartość ujemna to wtedy kierujesz węża w górę kliknięciem myszki nad jego głową czy czymś tam (możę send("{UP}")... nie wiem na co reaguje.

Możesz zrobić jakiś margines. Bo jak np. będzie w tej samej linii i wystarczy żeby wąż szedł dalej tak samo to wtedy on ci będzie zawijał bo wartość kordów nie będzie nigdy równa.

Chaotycznie pisze, ale mam nadzieje że zrozumiałeś. W razie czego pisz to zrobię z obrazkami :)