Poldi06 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Witam otóż mam problem z robieniem serwera. Klikam Host & Play Wybieram postać i świat Wpisuje hasło i crashuje się ;/ Nie robie przez Tmoda ponieważ nie mogę tak ustalić spawnrate tak aby bylo tak jak normalnie (zawsze jak wpisuje 750 i 1 to spawni sie gromada potworów (zliczyłem 134 potwory) i gdyby ktoś powiedzial jak jest domyślnie spawnowanie się potworów to super.) Mam zainstalowane XNA Framework , a także Net Framework (paczka z terrarią od Mąki) To jest wpis z client-crashlog.txt 2011-06-17 10:54:02 System.ComponentModel.Win32Exception (0x80004005): Nie można odnaleźć określonego pliku w System.Diagnostics.Process.StartWithCreateProcess(ProcessStartInfo startInfo) w System.Diagnostics.Process.Start() w Terraria.Main.DrawMenu() w Terraria.Main.Draw(GameTime gameTime) w Microsoft.Xna.Framework.Game.DrawFrame() w Microsoft.Xna.Framework.Game.Tick() w Microsoft.Xna.Framework.Game.HostIdle(Object sender, EventArgs e) w Microsoft.Xna.Framework.GameHost.OnIdle() w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.RunOneFrame() w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.ApplicationIdle(Object sender, EventArgs e) w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponent.FDoIdle(Int32 grfidlef) w System.Windows.Forms.Application.ComponentManager.System.Windows.Forms.UnsafeNativeMethods.IMsoComponentManager.FPushMessageLoop(IntPtr dwComponentID, Int32 reason, Int32 pvLoopData) w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoopInner(Int32 reason, ApplicationContext context) w System.Windows.Forms.Application.ThreadContext.RunMessageLoop(Int32 reason, ApplicationContext context) w System.Windows.Forms.Application.Run(Form mainForm) w Microsoft.Xna.Framework.WindowsGameHost.Run() w Microsoft.Xna.Framework.Game.RunGame(Boolean useBlockingRun) w Terraria.Program.Main(String[] args) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Halendor Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Domyślnie jest tak : /spawnrate 700 /maxspawns 4 maxspawns określa ile na raz może pojawić się potworów , a spawnrate prędkość ich spawnowania. Używasz pirata ? jeśli tak to może być przyczyną tego problemu , crash jest ponieważ jakiegoś pliku brakuje. Poldi06 1 Zbieram plusy , kliknij [Tut] Jak zrobić poprawnie port forwarding ( przekierowywanie portów ) - Potrzebne przy stawianiu serwerów no hamachi http://www.mpcforum....ort-forwarding/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poldi06 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Już wszystko działa ponieważ zauważyłem nową wesje TModa która poprawia synchronizacje mobów Halendor dzięki za wstawke + leci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qps666 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wyjaśnione, zamykam. //Zakaz gifów-Dektored Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi