Erni304 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Siema,poszukuje programu w ktorym bede mogl edytowac objekty dodawc itp. Mialem MTA ale robilem w foramcie amx i nie wiedzialem co z tym zrobic. Rozchodzi mi sie o to gdy po edycji objektow zapisal sie jakis tam plik i mozna go by wkelic gdzie w folder Gta sa i po wklejeniu te objekty sa,zeby kumplom z sampa dac aby widzieli te objekty co ja. ( Fail powinno byc obiekty ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 W MTA zapisujesz jako .map potem konwertujesz na kod do mapy i wklejasz do .pwn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 W MTA zapisujesz jako .map potem konwertujesz na kod do mapy i wklejasz do .pwn Wes bardziej wytlumacz bo nie zrozumialem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Cześć. Jest to całkiem proste, jeśli masz chociaż podstawowe umiejętności w pawno - tj. skopiowanie kodu do danego publica Pobierasz ten mini programik, którym przekonwertujesz plik .map na .txt DL: http://www.speedyshare.com/files/29010680/mta_to_samp.exe Scan: http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=ae4bb039d9abb8776cb4d9b7cdeae67f1d395d0af4d067c06308b94ffc994ded-1308254204 Instrukcja: Odpalasz to co ściągnąłeś, wybierasz plik .map ze stworzonymi obiektami oraz pojazdami. Gotowe, plik .txt masz w tym folderze, gdzie miałeś plik .map Kolejnym krokiem będzie skopiowanie zawartości pliku .txt i wklejenie go do swojej mapy do następującego publica: public OnGameModeInit() { CreateVehicle(522, 1138.2529296875, -2040.0913085938, 68.668190002441, 270, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(522, 1138.2062988281, -2033.8187255859, 68.668190002441, 270, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(409, 1278.046875, -2041.6696777344, 58.938938140869, 0, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(409, 1274.5196533203, -2041.736328125, 58.986572265625, 0, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(411, 1245.3856201172, -2042.8563232422, 59.643901824951, 0, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(411, 1249.4685058594, -2043.0167236328, 59.525226593018, 0, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(411, 1253.1323242188, -2042.9545898438, 59.418727874756, 0, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(562, 1245.2056884766, -2057.7551269531, 59.587959289551, 270" upgrades="1036,1147,1035,1010,1073, random(255), random(255), -1); CreateVehicle(562, 1245.3211669922, -2052.7651367188, 59.599220275879, 269.9990234375" upgrades="1036,1147,1035,1010,1073, random(255), random(255), -1); CreateObject(3666, 1247.2974853516, -2060.51953125, 59.484760284424, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1247.6279296875, -2050.0954589844, 59.496433258057, 0, 0, 0); CreateObject(1696, 1207.0734863281, -2036.0590820313, 69.015045166016, 0, 0, 270); CreateObject(3666, 1363.6298828125, -2058.5065917969, 55.953731536865, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1361.9455566406, -2048.2082519531, 55.958675384521, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1420.2730712891, -2037.5428466797, 52.677131652832, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1414.3624267578, -2028.9567871094, 52.661781311035, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1435.9611816406, -2002.0418701172, 50.493850708008, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1425.7097167969, -2002.5726318359, 50.460613250732, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1415.1279296875, -1971.3963623047, 43.777732849121, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1410.193359375, -1980.494140625, 43.85277557373, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1353.3697509766, -1970.7083740234, 31.183458328247, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1355.3065185547, -1960.6374511719, 31.226045608521, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1305.5385742188, -1950.7056884766, 28.753925323486, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1302.9044189453, -1960.8725585938, 28.751131057739, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1245.68359375, -1919.8187255859, 30.845712661743, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1255.7530517578, -1921.6822509766, 30.879096984863, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1278.66015625, -1912.4265136719, 26.803628921509, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1278.880859375, -1901.7701416016, 26.852510452271, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1356.4934082031, -1916.6921386719, 20.109663009644, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1354.0064697266, -1926.7736816406, 20.137447357178, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1418.0266113281, -1931.1296386719, 15.470977783203, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1414.5882568359, -1921.3563232422, 15.4521484375, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1420.2912597656, -1882.3178710938, 13.062997817993, 0, 0, 0); CreateObject(3666, 1432.6577148438, -1882.2785644531, 13.06056022644, 0, 0, 0); CreateObject(1649, 1419.8126220703, -1882.3026123047, 14.214833259583, 0, 0, 0); CreateObject(1649, 1424.0557861328, -1882.2904052734, 14.041781425476, 0, 0, 0); CreateObject(1649, 1428.3582763672, -1882.2497558594, 14.048554420471, 0, 0, 0); CreateObject(1649, 1432.8240966797, -1882.6223144531, 14.219439506531, 0, 0, 0); CreateVehicle(437, 1260.7860107422, -2013.0172119141, 59.554580688477, 180, random(255), random(255), -1); return 1; } Gotowe, zapisujesz w .amx i wgrywasz na serwer Te CreateObject oraz CreateVeh to moja mała pracka w mta, gdy mi się nudziło (znajdziesz to przy "białym domu" w LS) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Super zrobiles,ale mi wyskakuje cos takiego : ;/ C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnGameModeInit") C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(3) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(4) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(5) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(6) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(7) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(8) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(9) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(10) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(11) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(12) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(13) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(14) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(15) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(16) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(17) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(18) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(19) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(20) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(21) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(22) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(23) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(24) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(25) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(26) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(27) : error 017: undefined symbol "CreateObject" C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(28) : error 017: undefined symbol "CreateObject" Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 26 Errors. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Wyślij mi cały public OnGameModeInit aż do return 1; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wyślij mi cały public OnGameModeInit aż do return 1; public OnGameModeInit() { CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0); CreateObject(1723, 1346.1938, 208.0986, 18.5527, 0, 0, 68.7549); CreateObject(1723, 1349.749, 208.7018, 18.5527, 0, 358.2811, 244.8354); CreateObject(1963, 1347.9268, 208.4535, 18.9575, 0, 0, 245.6949); CreateObject(1670, 1348.2266, 209.132, 19.3901, 0, 0, 0); CreateObject(2801, 1347.8041, 208.1915, 19.0154, 0, 0, 0); CreateObject(2802, 1335.9174, 199.8739, 18.8849, 0, 0, 0); CreateObject(1670, 1335.9506, 199.8573, 19.2313, 0, 0, 0); CreateObject(1704, 1347.4337, 211.722, 18.5516, 0, 0, 0); CreateObject(625, 1364.7614, 181.8157, 24.0372, 0, 0, 0); CreateObject(1455, 1347.3722, 211.3496, 19.5631, 0, 0, 0); CreateObject(1487, 1348.3792, 206.6762, 19.5215, 0, 86.8031, 12.0321); CreateObject(1665, 1335.6525, 200.1896, 19.2313, 0, 0, 0); CreateObject(1665, 1336.0431, 201.6825, 19.2236, 0, 0, 0); CreateObject(1667, 1336.1307, 200.036, 19.3095, 0, 0, 0); CreateObject(1667, 1335.9376, 200.1802, 19.3095, 0, 0, 0); CreateObject(1667, 1348.4751, 208.5111, 19.4933, 0, 0, 0); CreateObject(1645, 1365.9393, 199.888, 22.5592, 0, 0, 155.454); CreateObject(1645, 1364.9662, 200.3211, 22.5592, 0, 0, 155.454); CreateObject(1481, 1350.5092, 200.7336, 19.2578, 0, 0, 197.6705); CreateObject(2217, 1353.1243, 204.2309, 19.9113, 0, 40.3935, 274.0564); CreateObject(2453, 1351.2534, 200.5051, 18.933, 0, 0, 0); CreateObject(2647, 1351.3555, 200.5596, 19.4621, 0, 0, 0); CreateObject(2663, 1350.8574, 201.2011, 18.8095, 0, 0, 0); CreateObject(2703, 1348.9464, 206.7928, 19.1758, 0, 324.7631, 202.723); CreateObject(2814, 1353.019, 203.9133, 20.0426, 0, 0, 0); CreateObject(2839, 1353.381, 205.4586, 19.1562, 0, 0, 0); CreateObject(1210, 1345.5715, 207.7224, 18.7031, 0, 0, 0); CreateObject(1212, 1345.4186, 207.5149, 18.5804, 0, 0, 0); CreateObject(1550, 1347.1744, 211.1157, 18.948, 0, 0, 0); CreateObject(1650, 1357.0605, 207.1729, 18.8614, 0, 0, 0); CreateObject(2035, 1347.3743, 207.472, 19.3541, 0, 0, 338.5141); CreateObject(2057, 1343.5956, 202.5359, 18.7251, 0, 0, 0); CreateObject(2061, 1343.9919, 202.2971, 18.8466, 0, 0, 0); CreateObject(2228, 1353.1383, 199.2868, 19.1106, 0, 0, 0); CreateObject(3461, 1391.8613, 209.5006, 20.0037, 0, 0, 0); CreateObject(3461, 1387.7102, 199.9909, 19.9821, 0, 0, 0); CreateObject(3524, 1328.7034, 190.9342, 20.9228, 0, 0, 122.04); CreateObject(3525, 1346.5144, 210.2934, 21.9738, 0, 0, 69.6144); CreateObject(3525, 1345.7274, 208.5477, 21.757, 0, 0, 344.5301); CreateObject(16782, 1338.525, 204.1176, 19.7478, 0, 0, 247.4137); CreateObject(1211, 1365.5496, 209.8111, 19.1655, 0, 0, 0); CreateObject(1238, 1378.759, 195.0275, 18.8729, 0, 0, 0); CreateObject(1238, 1379.6256, 195.0045, 18.8729, 0, 0, 0); CreateObject(1340, 1345.5269, 191.2698, 19.689, 0, 0, 66.9321); CreateObject(930, 1333.5579, 194.6765, 19.0306, 0, 0, 0); CreateObject(1271, 1334.3682, 194.179, 18.9047, 0, 0, 0); CreateObject(1362, 1333.3389, 193.9671, 19.1366, 0, 0, 0); CreateObject(2041, 1334.5083, 194.3409, 19.4547, 0, 0, 348.8273); CreateObject(2465, 1352.8665, 202.0071, 20.2826, 0, 0, 235.3816); CreateObject(2654, 1352.2148, 200.9976, 18.7726, 0, 0, 0); CreateObject(941, 1341.4026, 202.2832, 19.0294, 0, 0, 338.5141); CreateObject(1518, 1341.0526, 202.3859, 19.7851, 0, 0, 0); CreateObject(1719, 1341.6661, 202.3035, 19.5594, 0, 0, 0); CreateObject(1736, 1341.8319, 202.8198, 21.3742, 0, 0, 0); CreateObject(1778, 1343.1975, 202.0737, 18.5596, 0, 0, 0); CreateObject(1829, 1345.9497, 189.3847, 19.0192, 0, 0, 276.6347); CreateObject(1841, 1350.2366, 200.0335, 22.0832, 0, 0, 0); CreateObject(2099, 1350.1676, 199.5794, 18.5531, 0, 0, 248.2732); return 1; } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wyślij mi cały public OnGameModeInit aż do return 1; Ej,bo jak biore ten program mta to samp,wybieram swoja mape ktora zrobilem blabal.map Wybieram pliik pisze ze konwertowanie zakonczone jest ten txt a w nim; CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); CreateObject(, , , , , , ); Konwertuj strona; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Skorzystaj z tego konwertera co Ci wysłałem, lub wyślij mi plik .map Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Skorzystaj z tego konwertera co Ci wysłałem, lub wyślij mi plik .map Prosze. http://www.speedyshare.com/files/29019443/Mapa.map http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=a78d70dec701163277c23ed4a89faf31bd0fec1036b1570e856c5762e95cd5c5-1308314447 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa. Zrobilem to co napisales i dalej to samo ; CreateVehicle(, , , , , random(255), random(255), -1); CreateObject(, , , , , , ); Nie wiem oco chodzi ;/ Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa. Ej,ale jak biore konwercje na tej stronie; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php To normalnie mi w nawiasach daje wspolrzedne,wiem o tym,bo bylo w tym TuT; ( Tyle ze nie wiem co z tym pwn. amx. zrobic ;/ Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa. Ej,ale jak biore konwercje na tej stronie; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php To normalnie mi w nawiasach daje wspolrzedne,wiem o tym,bo bylo w tym TuT; ( Tyle ze nie wiem co z tym pwn. amx. zrobic ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Czekaj pogubiłem się już. Czy po konwertowaniu masz np, takie coś: CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0); czy takie CreateObject(, , , , , , ); Bo jeśli to pierwsze to wszystko jest w porządku, kopiujesz to i wklejasz do tego publica co Ci podałem. Jeśli to drugie to sam nie wiem o co w tym chodzi, nie wiem dlaczego są przecinki zamiast współrzędnych, etc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Czekaj pogubiłem się już. Czy po konwertowaniu masz np, takie coś: CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0); czy takie CreateObject(, , , , , , ); Bo jeśli to pierwsze to wszystko jest w porządku, kopiujesz to i wklejasz do tego publica co Ci podałem. Jeśli to drugie to sam nie wiem o co w tym chodzi, nie wiem dlaczego są przecinki zamiast współrzędnych, etc. To pierwsze wyskakuja mi object ( na tej stronie ktora ci podalem,ten program ktory mi podales nie dziala mi ;/ ) Mam w object i w pawno zrobilem wpisalem public OnGameModeInit() { objekty te i na koncu return 1 Wciskam niebieska strzalke i wyskakuje w takiej jagby konsoli errors co ci wczesniej podalem... Robie jak ten gosciu na filmie ( podalem ci ) tu masz jak on wpisuje w pawno; http://www.wklejto.pl/62772 Wpisuje te wspolrzedne biore niebieska strzalke i wyskakuje to; Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase I na pulpicie robia mi sie 2 pliki jeden w PWN. a drugi w AMX. ale nie wiem co z nimi zrobic ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 No wszystko dobrze, żadnych errorów nie masz. Wystarczy wgrać teraz mapkę na serwer. Masz na jakiejś serwerowni czy taki domowy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 No wszystko dobrze, żadnych errorów nie masz. Wystarczy wgrać teraz mapkę na serwer. Masz na jakiejś serwerowni czy taki domowy ? Yyyyy....ja nie stawiam serwa tylko chce obiekty dodac,Gta Sa/data/maps/county i tam dajesz plik z objektem ktory dodales ( masz tam na dole object pack http://www.mrucznik-rp.net/index.php?/topic/9009-skin-packobject-packobowiazkowe/ http://www.megaupload.com/?d=FM8YO7LG Nie ma vira. Chyba myslales ze ja na serwa chce mape. W temacie mam nawet wpisane ; Rozchodzi mi sie o to gdy po edycji obiektow zapisal sie jakis tam plik i mozna go by wkelic gdzies w folder Gta sa i po wklejeniu te objekty sa,zeby kumplom z sampa dac aby widzieli te obiekty co ja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Trzeba było tak od razu. Musisz zrobić to w programie Map Editor, gdyż MTA nie potrafi zapisywać w tym formacie Jeśli nie wiedziałbyś jak to zrobić pisz. Jednak w necie masz poradniki do robienie tego, nic skomplikowanego, jak w mta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Trzeba było tak od razu. Musisz zrobić to w programie Map Editor, gdyż MTA nie potrafi zapisywać w tym formacie Jeśli nie wiedziałbyś jak to zrobić pisz. Jednak w necie masz poradniki do robienie tego, nic skomplikowanego, jak w mta. Hehhh,taki glupi blad a tyle czasu zmarnowanego ehhhh,szkoda,ale dobra,mialem ten program map editor,ale mam problem trudno mi znalesc jakies miejsce jak biore zeby sie zaladowala cala mapa to prawie przy koncu sie wylacza program,moze wiesz jak znalesc teren? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Trzeba było tak od razu. Musisz zrobić to w programie Map Editor, gdyż MTA nie potrafi zapisywać w tym formacie Jeśli nie wiedziałbyś jak to zrobić pisz. Jednak w necie masz poradniki do robienie tego, nic skomplikowanego, jak w mta. Dobra,juz naprawilem ;p Dzieki wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Erni304 Opublikowano 18 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Ale,jak wybieram item ktorego chce postawic,nie moge,jak wybieram item wyskakuje menu i okienko jak ten item wyglada chce go postawic,wciskam tam u gory jest przycisk w menu 'add object' wciskam po czym ok i nie ma itemu robie kilka razy nic, nie moge dodac ;/ HELP ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DoraN Opublikowano 18 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2011 Na przyszłość używaj opcji edytuj, nie piszemy posta pod postem bez upływu 24h. Wyśle Ci poradnik na PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.