Skocz do zawartości

[Szukam]Programu w ktorym bede mogl edytowac objekty


Erni304

Rekomendowane odpowiedzi

Siema,poszukuje programu w ktorym bede mogl edytowac objekty dodawc itp.

Mialem MTA ale robilem w foramcie amx i nie wiedzialem co z tym zrobic.

Rozchodzi mi sie o to gdy po edycji objektow zapisal sie jakis tam plik i mozna go by wkelic gdzie w folder Gta sa

i po wklejeniu te objekty sa,zeby kumplom z sampa dac aby widzieli te objekty co ja.

 

 

 

 

( Fail powinno byc obiekty )

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć.

 

Jest to całkiem proste, jeśli masz chociaż podstawowe umiejętności w pawno - tj. skopiowanie kodu do danego publica :)

 

Pobierasz ten mini programik, którym przekonwertujesz plik .map na .txt

DL:

http://www.speedyshare.com/files/29010680/mta_to_samp.exe

Scan:

http://www.virustotal.com/file-scan/report.html?id=ae4bb039d9abb8776cb4d9b7cdeae67f1d395d0af4d067c06308b94ffc994ded-1308254204

 

Instrukcja:

Odpalasz to co ściągnąłeś, wybierasz plik .map ze stworzonymi obiektami oraz pojazdami. Gotowe, plik .txt masz w tym folderze, gdzie miałeś plik .map

 

Kolejnym krokiem będzie skopiowanie zawartości pliku .txt i wklejenie go do swojej mapy do następującego publica:

 

public OnGameModeInit()
{
CreateVehicle(522, 1138.2529296875, -2040.0913085938, 68.668190002441, 270, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(522, 1138.2062988281, -2033.8187255859, 68.668190002441, 270, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(409, 1278.046875, -2041.6696777344, 58.938938140869, 0, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(409, 1274.5196533203, -2041.736328125, 58.986572265625, 0, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(411, 1245.3856201172, -2042.8563232422, 59.643901824951, 0, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(411, 1249.4685058594, -2043.0167236328, 59.525226593018, 0, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(411, 1253.1323242188, -2042.9545898438, 59.418727874756, 0, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(562, 1245.2056884766, -2057.7551269531, 59.587959289551, 270" upgrades="1036,1147,1035,1010,1073, random(255), random(255), -1);
CreateVehicle(562, 1245.3211669922, -2052.7651367188, 59.599220275879, 269.9990234375" upgrades="1036,1147,1035,1010,1073, random(255), random(255), -1);
CreateObject(3666, 1247.2974853516, -2060.51953125, 59.484760284424, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1247.6279296875, -2050.0954589844, 59.496433258057, 0, 0, 0);
CreateObject(1696, 1207.0734863281, -2036.0590820313, 69.015045166016, 0, 0, 270);
CreateObject(3666, 1363.6298828125, -2058.5065917969, 55.953731536865, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1361.9455566406, -2048.2082519531, 55.958675384521, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1420.2730712891, -2037.5428466797, 52.677131652832, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1414.3624267578, -2028.9567871094, 52.661781311035, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1435.9611816406, -2002.0418701172, 50.493850708008, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1425.7097167969, -2002.5726318359, 50.460613250732, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1415.1279296875, -1971.3963623047, 43.777732849121, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1410.193359375, -1980.494140625, 43.85277557373, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1353.3697509766, -1970.7083740234, 31.183458328247, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1355.3065185547, -1960.6374511719, 31.226045608521, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1305.5385742188, -1950.7056884766, 28.753925323486, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1302.9044189453, -1960.8725585938, 28.751131057739, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1245.68359375, -1919.8187255859, 30.845712661743, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1255.7530517578, -1921.6822509766, 30.879096984863, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1278.66015625, -1912.4265136719, 26.803628921509, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1278.880859375, -1901.7701416016, 26.852510452271, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1356.4934082031, -1916.6921386719, 20.109663009644, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1354.0064697266, -1926.7736816406, 20.137447357178, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1418.0266113281, -1931.1296386719, 15.470977783203, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1414.5882568359, -1921.3563232422, 15.4521484375, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1420.2912597656, -1882.3178710938, 13.062997817993, 0, 0, 0);
CreateObject(3666, 1432.6577148438, -1882.2785644531, 13.06056022644, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1419.8126220703, -1882.3026123047, 14.214833259583, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1424.0557861328, -1882.2904052734, 14.041781425476, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1428.3582763672, -1882.2497558594, 14.048554420471, 0, 0, 0);
CreateObject(1649, 1432.8240966797, -1882.6223144531, 14.219439506531, 0, 0, 0);
CreateVehicle(437, 1260.7860107422, -2013.0172119141, 59.554580688477, 180, random(255), random(255), -1);

return 1;
}

 

Gotowe, zapisujesz w .amx i wgrywasz na serwer ;)

 

Te CreateObject oraz CreateVeh to moja mała pracka w mta, gdy mi się nudziło (znajdziesz to przy "białym domu" w LS)

1317454587-U195480.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Super zrobiles,ale mi wyskakuje cos takiego :

;/

 

 

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(1) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol "OnGameModeInit")

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(3) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(4) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(5) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(6) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(7) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(8) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(9) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(10) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(11) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(12) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(13) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(14) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(15) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(16) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(17) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(18) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(19) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(20) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(21) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(22) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(23) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(24) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(25) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(26) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(27) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

C:\Documents and Settings\Ja\Pulpit\;p;p.pwn(28) : error 017: undefined symbol "CreateObject"

 

Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

 

 

26 Errors.

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mi cały public OnGameModeInit aż do return 1;

public OnGameModeInit()

{

CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0);

CreateObject(1723, 1346.1938, 208.0986, 18.5527, 0, 0, 68.7549);

CreateObject(1723, 1349.749, 208.7018, 18.5527, 0, 358.2811, 244.8354);

CreateObject(1963, 1347.9268, 208.4535, 18.9575, 0, 0, 245.6949);

CreateObject(1670, 1348.2266, 209.132, 19.3901, 0, 0, 0);

CreateObject(2801, 1347.8041, 208.1915, 19.0154, 0, 0, 0);

CreateObject(2802, 1335.9174, 199.8739, 18.8849, 0, 0, 0);

CreateObject(1670, 1335.9506, 199.8573, 19.2313, 0, 0, 0);

CreateObject(1704, 1347.4337, 211.722, 18.5516, 0, 0, 0);

CreateObject(625, 1364.7614, 181.8157, 24.0372, 0, 0, 0);

CreateObject(1455, 1347.3722, 211.3496, 19.5631, 0, 0, 0);

CreateObject(1487, 1348.3792, 206.6762, 19.5215, 0, 86.8031, 12.0321);

CreateObject(1665, 1335.6525, 200.1896, 19.2313, 0, 0, 0);

CreateObject(1665, 1336.0431, 201.6825, 19.2236, 0, 0, 0);

CreateObject(1667, 1336.1307, 200.036, 19.3095, 0, 0, 0);

CreateObject(1667, 1335.9376, 200.1802, 19.3095, 0, 0, 0);

CreateObject(1667, 1348.4751, 208.5111, 19.4933, 0, 0, 0);

CreateObject(1645, 1365.9393, 199.888, 22.5592, 0, 0, 155.454);

CreateObject(1645, 1364.9662, 200.3211, 22.5592, 0, 0, 155.454);

CreateObject(1481, 1350.5092, 200.7336, 19.2578, 0, 0, 197.6705);

CreateObject(2217, 1353.1243, 204.2309, 19.9113, 0, 40.3935, 274.0564);

CreateObject(2453, 1351.2534, 200.5051, 18.933, 0, 0, 0);

CreateObject(2647, 1351.3555, 200.5596, 19.4621, 0, 0, 0);

CreateObject(2663, 1350.8574, 201.2011, 18.8095, 0, 0, 0);

CreateObject(2703, 1348.9464, 206.7928, 19.1758, 0, 324.7631, 202.723);

CreateObject(2814, 1353.019, 203.9133, 20.0426, 0, 0, 0);

CreateObject(2839, 1353.381, 205.4586, 19.1562, 0, 0, 0);

CreateObject(1210, 1345.5715, 207.7224, 18.7031, 0, 0, 0);

CreateObject(1212, 1345.4186, 207.5149, 18.5804, 0, 0, 0);

CreateObject(1550, 1347.1744, 211.1157, 18.948, 0, 0, 0);

CreateObject(1650, 1357.0605, 207.1729, 18.8614, 0, 0, 0);

CreateObject(2035, 1347.3743, 207.472, 19.3541, 0, 0, 338.5141);

CreateObject(2057, 1343.5956, 202.5359, 18.7251, 0, 0, 0);

CreateObject(2061, 1343.9919, 202.2971, 18.8466, 0, 0, 0);

CreateObject(2228, 1353.1383, 199.2868, 19.1106, 0, 0, 0);

CreateObject(3461, 1391.8613, 209.5006, 20.0037, 0, 0, 0);

CreateObject(3461, 1387.7102, 199.9909, 19.9821, 0, 0, 0);

CreateObject(3524, 1328.7034, 190.9342, 20.9228, 0, 0, 122.04);

CreateObject(3525, 1346.5144, 210.2934, 21.9738, 0, 0, 69.6144);

CreateObject(3525, 1345.7274, 208.5477, 21.757, 0, 0, 344.5301);

CreateObject(16782, 1338.525, 204.1176, 19.7478, 0, 0, 247.4137);

CreateObject(1211, 1365.5496, 209.8111, 19.1655, 0, 0, 0);

CreateObject(1238, 1378.759, 195.0275, 18.8729, 0, 0, 0);

CreateObject(1238, 1379.6256, 195.0045, 18.8729, 0, 0, 0);

CreateObject(1340, 1345.5269, 191.2698, 19.689, 0, 0, 66.9321);

CreateObject(930, 1333.5579, 194.6765, 19.0306, 0, 0, 0);

CreateObject(1271, 1334.3682, 194.179, 18.9047, 0, 0, 0);

CreateObject(1362, 1333.3389, 193.9671, 19.1366, 0, 0, 0);

CreateObject(2041, 1334.5083, 194.3409, 19.4547, 0, 0, 348.8273);

CreateObject(2465, 1352.8665, 202.0071, 20.2826, 0, 0, 235.3816);

CreateObject(2654, 1352.2148, 200.9976, 18.7726, 0, 0, 0);

CreateObject(941, 1341.4026, 202.2832, 19.0294, 0, 0, 338.5141);

CreateObject(1518, 1341.0526, 202.3859, 19.7851, 0, 0, 0);

CreateObject(1719, 1341.6661, 202.3035, 19.5594, 0, 0, 0);

CreateObject(1736, 1341.8319, 202.8198, 21.3742, 0, 0, 0);

CreateObject(1778, 1343.1975, 202.0737, 18.5596, 0, 0, 0);

CreateObject(1829, 1345.9497, 189.3847, 19.0192, 0, 0, 276.6347);

CreateObject(1841, 1350.2366, 200.0335, 22.0832, 0, 0, 0);

CreateObject(2099, 1350.1676, 199.5794, 18.5531, 0, 0, 248.2732);

return 1;

}

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyślij mi cały public OnGameModeInit aż do return 1;

Ej,bo jak biore ten program mta to samp,wybieram swoja mape ktora zrobilem blabal.map

Wybieram pliik pisze ze konwertowanie zakonczone jest ten txt a w nim;

 

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

CreateObject(, , , , , , );

 

Konwertuj strona; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa.

1317454587-U195480.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa.

Zrobilem to co napisales i dalej to samo ;

CreateVehicle(, , , , , random(255), random(255), -1);

CreateObject(, , , , , , );

 

Nie wiem oco chodzi ;/

 

Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa.

Ej,ale jak biore konwercje na tej stronie; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php

 

To normalnie mi w nawiasach daje wspolrzedne,wiem o tym,bo bylo w tym TuT;

( Tyle ze nie wiem co z tym pwn. amx. zrobic ;/

 

Nie wiem dlaczego, ale mta nawet mi tego nie wykrywa, a przy konwertowaniu mam to samo co ty. Spróbuj zrobić to od nowa, zobaczymy czy tym razem podziała (na początek postaw obojętnie gdzie obiekt, zapisz i przekonwertuj). Jeśli w nawiasie zamiast tych przecinków będą liczby, to znaczy że wszystko działa.

Ej,ale jak biore konwercje na tej stronie; http://www.gtamscripting.info/converter/converter.php

 

To normalnie mi w nawiasach daje wspolrzedne,wiem o tym,bo bylo w tym TuT;

( Tyle ze nie wiem co z tym pwn. amx. zrobic ;/

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj pogubiłem się już. Czy po konwertowaniu masz np, takie coś:

 

CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0);

 

czy takie

 

CreateObject(, , , , , , );

 

Bo jeśli to pierwsze to wszystko jest w porządku, kopiujesz to i wklejasz do tego publica co Ci podałem.

 

Jeśli to drugie to sam nie wiem o co w tym chodzi, nie wiem dlaczego są przecinki zamiast współrzędnych, etc.

1317454587-U195480.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czekaj pogubiłem się już. Czy po konwertowaniu masz np, takie coś:

 

CreateObject(643, 1343.2084, 217.6958, 19.0174, 0, 0, 0);

 

czy takie

 

CreateObject(, , , , , , );

 

Bo jeśli to pierwsze to wszystko jest w porządku, kopiujesz to i wklejasz do tego publica co Ci podałem.

 

Jeśli to drugie to sam nie wiem o co w tym chodzi, nie wiem dlaczego są przecinki zamiast współrzędnych, etc.

To pierwsze wyskakuja mi object ( na tej stronie ktora ci podalem,ten program ktory mi podales nie dziala mi ;/ ) Mam w object i w pawno zrobilem wpisalem public OnGameModeInit()

{ objekty te i na koncu return 1

Wciskam niebieska strzalke i wyskakuje w takiej jagby konsoli errors co ci wczesniej podalem...

Robie jak ten gosciu na filmie ( podalem ci ) tu masz jak on wpisuje w pawno; http://www.wklejto.pl/62772

Wpisuje te wspolrzedne biore niebieska strzalke i wyskakuje to; Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

I na pulpicie robia mi sie 2 pliki jeden w PWN. a drugi w AMX. ale nie wiem co z nimi zrobic ;/

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wszystko dobrze, żadnych errorów nie masz. Wystarczy wgrać teraz mapkę na serwer. Masz na jakiejś serwerowni czy taki domowy ?

Yyyyy....ja nie stawiam serwa tylko chce obiekty dodac,Gta Sa/data/maps/county i tam dajesz plik z objektem ktory dodales ( masz tam na dole object pack http://www.mrucznik-rp.net/index.php?/topic/9009-skin-packobject-packobowiazkowe/

http://www.megaupload.com/?d=FM8YO7LG

Nie ma vira.

Chyba myslales ze ja na serwa chce mape.

W temacie mam nawet wpisane ;

Rozchodzi mi sie o to gdy po edycji obiektow zapisal sie jakis tam plik i mozna go by wkelic gdzies w folder Gta sa

i po wklejeniu te objekty sa,zeby kumplom z sampa dac aby widzieli te obiekty co ja.

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było tak od razu. Musisz zrobić to w programie Map Editor, gdyż MTA nie potrafi zapisywać w tym formacie ;)

 

Jeśli nie wiedziałbyś jak to zrobić pisz. Jednak w necie masz poradniki do robienie tego, nic skomplikowanego, jak w mta.

Hehhh,taki glupi blad a tyle czasu zmarnowanego ehhhh,szkoda,ale dobra,mialem ten program map editor,ale mam problem trudno mi

znalesc jakies miejsce jak biore zeby sie zaladowala cala mapa to prawie przy koncu sie wylacza program,moze wiesz jak znalesc teren?

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba było tak od razu. Musisz zrobić to w programie Map Editor, gdyż MTA nie potrafi zapisywać w tym formacie ;)

 

Jeśli nie wiedziałbyś jak to zrobić pisz. Jednak w necie masz poradniki do robienie tego, nic skomplikowanego, jak w mta.

Dobra,juz naprawilem ;p

Dzieki wielkie.

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale,jak wybieram item ktorego chce postawic,nie moge,jak wybieram item wyskakuje menu i okienko jak ten item wyglada

chce go postawic,wciskam tam u gory jest przycisk w menu 'add object' wciskam po czym ok i nie ma itemu robie kilka razy nic, nie moge

dodac ;/ HELP !

SW7AIKz.jpg


 

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Szukam]Programu w ktorym bede mogl edytowac objekty   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...