ProSmok Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Witam z tej strony Dawid chciał bym zrobić serwer metin2 dedykowany oczywiście zainwestuje w to realne pieniądze mam już ekipę co by z tym pomogła mi się uporać w metin2 gram już od 2 lat na różnych serwer jednak chciał bym zrobić taki serwer jaki w byś cie chcieli czyli wszystko dla was oczywiście IS coś nie coś by musiał zarabiać na utrzymanie serwera czekam na wasze pomysły Pozdrawiam Dawid Odnośnik do komentarza
BeHappy Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 ja zagralbym na czymś na wzór SDLongju, oczywiscie bez tamtejszych bugów .. Odnośnik do komentarza
Gamus Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 @Up To samo chcialem napisac. Po co komu serwer Hard jezeli mozna pograc na Globalach? @Topic Najlepiej nie dodawac zbyt duzej ilosci nowosci bo to nie ma sensu. Odnośnik do komentarza
ninja362 Opublikowano 16 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2011 Rob cos w stylu EvoniSa dzieci jak nie umieja na hardach grac nie spiepszaja na 4funy jest od huja a hardow co niemiara Elo elo fubu to zero Odnośnik do komentarza