Skocz do zawartości

[Zapowiedź] LeagueCraft -> Potrzebny Team

Filip™

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich użytkowników, poszukuję zgranego teamu aby otworzyć serwer (Budowniczego, Admina, Technicznego od pluginów).

Tymczasowo wykupiłem 20 Slotów na próbę, jeżeli się wszystko uda mam zamiar wykupić 50 - 100.

Wzór podania:

Imię:
Nazwisko:
Doświadczenie:
Posada w teamie:
Gadu-gadu:

Edytowane przez Filip™

userbarwb.png

Zawsze promocje na sygnatury ^^

Imię: Michał

Nazwisko: Ochrona danych osobowych ; p (myślę że jest to zbędne)

Krótko o sobie: Lubię grać w siatkówkę, pływać oraz gry na PC. Jestem miły, odpowiedzialny,cierpliwy.

Doświadczenie: Posiadałem jeden serwer do Minecraft'a który rozpadł się po około 4 miesiącach, powód: brak funduszy. Potrafię obsługiwać WorldGuard (cuboidy), World Edit i inne. Oczywiście posiadam konto premium, które świadczy że nie jestem w tym laikiem.

Posada w teamie: Moderatora(wszelka pomoc dla nowych graczy ; ] ).

Kontakt: Gadu 11211981

Edytowane przez diversm2y

Imię:Patryk

Nazwisko:Wolę pozostać anonimowy

Coś o sobie: Interesuję się informatyką, w minecrafta gram ok. 5 miesięcy, sporo czasu spędzam przy komputerze.

Doświadczenie: Posiadałem w przeszłości własny server, który padł z powodu braku funduszy.

Posada w teamie: Admin, mogę spróbować jako techniczny, chociaż nie wiem czy wystarczająco się na tym znam.

Gadu-gadu: 33715171

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Imię: Sylwek

Nazwisko: Jeśli chcesz znać to pw ;p

Coś o sobie: Interesuję się sportem , głownie piłką nożną , w minecrafta gram około 2 miesięcy. Sporo czasu jestem na komputerze

Doświadczenie: Hmm. Byłem już budowniczym na innym serwie, i wg. mnie sprawowałem się bardzo dobrze.

Posada w teamie: Budowniczy

Gadu-gadu: 23229555

test12w.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum [Zapowiedź] LeagueCraft   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.