Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć! ;) Mam pewien pomysł chociaż raczej nie wypali... Ale spróbować można:

Chciałbym otworzyć plSRO czyli pierwszy w historii Prywatny-Polski serwer Silkroad.

Potrzebni będą dobrzy informatycy(no wiecie C++ i inne czary w których jestem zielony)

Potrzebny też będzie sponsor, który użyczy miejsca na stabilnym serwerze...

Pliki serwerowe:

To jest ukryta treść, proszę

Niech ktoś kto się zna ściągnie te pliczki i zobaczy czy to jest wszystko co potrzebne.

Nie krytykujcie np. Nie ma informatyków,Nikomu się nie chce, Po co?,

I bez spamu. Ci co chcą pomóc w robieniu serwa niech piszą w wątku.

A i nie chce żeby inni myśleli że się zmyje jak kamień w wodę po kilku dniach...

ja taki nie jestem.Oczywiście jak będę widział że chętni są to nie skończe postować.

Ale jak nie będzie nikogo chętnego to powiem adminowi żeby zamknął wątek i do kosza...

max 800 x200

Opublikowano

zadam ci kilka pytań

Czy masz około 10 tys zł na zakup plików do stworzenia serva ?

Co chcesz zaoferować sponsorom w zamian za postawienie powiedzmy około 1000 slotowego serva ?

Czy jesteś pełnoletni ?

Czy myślisz że aż tylu informatykw gra w silkroad że zrobiliby ci cokolwiek za darmo bo do takiego przedsięwziecia trzeba parenaście osób .

Jeżeli nie masz informatyków kasy za która mozna by zrobić pliki i firmy hostującej która za friko ci nic niezrobi to

możesz pomażyć pozdro.

Opublikowano