Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Tak jak w temacie...otrzymałem możliwość założenia serwera MineCraft za darmo u pewnego hostera, a że za bardzo nie znam się na grze MineCraft

to chce oddać go w czyjeś ręce.

Serwer 512 MB Ram, nazwa do wyboru, 10 slotów(jeden dla mnie ;) ), na okres jednego miesiąca z możliwością przedłożenia po promocyjnej cenie.

To tyle ciekawostek.

Co zrobić aby zostać tym szczęściarzem? Musisz napisać dlaczego to właśnie tobie mam sponsorować serwer.

Wybiorę najciekawszą propozycję i się odezwę. Czekam do 20 dziś.

Zachęcam do "zabawy".

Serwer przekazany w najlepsze moim zdaniem ręce.

Edytowane przez ruch50
Opublikowano

Jestem chętny na przejecie tego serwera. Mam zamiar zrobić serwer dla wszystkich, którzy nie maja gdzie grac lub nie maja gry. Serwer ma posłużyć jako miejsce do kręcenia filmów na you tube. Jest już parę filmów z przygód w minecrafcie itp ale żadna nie z multiplayer (są ale rzadkie lub nie za dobre). Czekam na twoja decyzje.

Opublikowano

Ja mogę zamówic u Ciebie serwer. ;) Znam ortografię ,jestem ogarnięty.Chcę zrobić serwer FreeBuild mam już na hamachi ale przydałby się taki 24/7 ;) Nie wiem co tu by jeszcze napisać...Jak coś to pisz na PW lub w temacie.

random.jpg

,,Odi profanum vulgus et arceo"

2lvpyc.jpg

by Cristiano.

1353427424-U307916.png

by MrSpritex1 (ja)

Opublikowano

Witam.

Pragnąłbym przyjąć od Ciebie tą ofertę, ponieważ znam się dokładnie na plikach oraz oczywiście na Minecrafcie;]