Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy w silkroad i zastanawiam się jaką postać zrobić pod botowanie (Sroking) oraz żeby mi się przyjemnie ją grało. Nie może padać na bocie zbyt często. Moje typy to Wizzard i 2-Hand lecz poprosze o wasze typy.

PS. Jeśli ktoś może niech mi pomoże dojść jak ustawić bota żeby jak ma pełen plecak leciał do sklepu i sprzedawał eq i reperował swoje eq! Bot mi działa, ale gdy chodzę po zakładkach to połowa jest źle napisana to znaczy nie widać początku jakieś 3 zamiast litery "ł" itp. Proszę o pomoc z góry dziękuje !

Opublikowano

Ale czy wizzard nie będzie padał na bocie jak jakiś giant albo party potwór go zaatakuje ?? Pro po problemów z botem to może jakiś NET Framework i pakiet językowy pomoże ??

Opublikowano

Zależy gdzie postawisz tego bota bo wątpię żebyś go stawiał tam gdzie party jest. Wizard będzie padał, ale straci 2%, a zyska 10% a 2h przez ten czas z 5% wbije. Ogólnie do bocenia polecam Ci wizarda bo później jak będziesz taxował to i tak lepiej, a 100lvle to prawie same wizzy

Opublikowano
Zależy gdzie postawisz tego bota bo wątpię żebyś go stawiał tam gdzie party jest. Wizard będzie padał, ale straci 2%, a zyska 10% a 2h przez ten czas z 5% wbije. Ogólnie do bocenia polecam Ci wizarda bo później jak będziesz taxował to i tak lepiej, a 100lvle to prawie same wizzy

taa tylko ze na nizszym lvlu to bedzie predzej dlvl a nie exp ;P

76561198001815076.png
Opublikowano