Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mój złom

p4w6i4

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak więc mój złom (czyli komputer) wyłączą sie bez powodu gdy gram w grę w fifę zagram około 5 min i bum! w metina około 1h i bum juz nie mówiąc o innych grach. Powiem tak ja myślę że jego czas chodzenia dobiegł końca.Chodzi średnio po 8 h na dzień ? Macie jakieś porady pomysły piszcie ;)

sygnatura to nie miejsce na takie oferty, skorzystaj z działu giełda.

Opublikowano

Ja na kompach przyznam się nie znam się za bardzo wiem że w tamtym roku miałem bardzo podobnie dojebali mi 1 wiatrak i działało aż do tego upalnego czasu .Wiatraki chodzą.A procka nie umiem sprawdzić;D

Opublikowano

Możliwe że to zasilacz.

INNE MOŻLIWOŚCI:

-Przegrzewa się.

-Wirus.

p o m a t u r z e c h o d z i l i ś m y n a k r e m ó w k i

Opublikowano

Komputer się wali hmm.... same kosmate myśli mam o_0

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

76561198014515809.png

||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

Opublikowano

@Up ty lepiej nie myśl ;D