Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PROBLEM]Z Logowaniem

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . mam taki kłopot .. Zrobiłem serwer wydaje mi się że wszystko jest ok .. porty działają .. włączam metka loguje się na konto --> wybieram postać -> czekam aż sie załaduje i gdy pasek się załąduje zamyka mi się okno z grą .. Piszcie na GG 4931690 .. lub pod tematem . Dziękuje :)

Opublikowano

użyj generatora z metin2mod.pl bądź zmień clienta/game

Tzn .. jakiego generatora.. sorki jestem zielony.. najlepiej napisz na gg 4931690

Opublikowano

Włącz jeszcze raz i zaloguj gdy cie wywali to skopiuj mi treść pliki syserr.txt po tym powiem ci co jest błędem.

0528 11:08:06083 :: LoadLocaleData - LoadItemProto(C:\item_proto) Error

0528 11:08:15039 :: GRANNY: r:/granny/rt/granny_file_info.cpp(145): File has run-time type tag of 0x8000000f, which doesn't match this version of Granny (0x80000010). Automatic conversion will be attempted.

0528 11:08:24668 ::

game.py(line:216) Open - self.StartGame()

game.py(line:589) StartGame - self.RefreshCharacter()

game.py(line:732) RefreshCharacter - self.interface.RefreshCharacter()

interfaceModule.py(line:477) RefreshCharacter - self.wndTaskBar.RefreshStamina()

uiCharacter_new.py(line:1097) RefreshCharacter - self.__SelectSkillGroup(0)

uiCharacter_new.py(line:1159) __SelectSkillGroup - self.__SetSkillSlotData(net.GetMainActorRace(), index+1, net.GetMainActorEmpire())

uiCharacter_new.py(line:1145) __SetSkillSlotData - self.RefreshSkill()