Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

problem router

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam otoz niemoge skonfigurowac routera na laptopie (polaczyc sie z nim) na kompie mam all ustawione a na laptopie nieodbiera (w jednym pokoju) pisze mi do karty sieciowej polaczenie lokalne nie jest podlaczony kabel lecz tak mialem wczesneij all ustawione i dzialalo tera niemoge zalaczyc lacza prosze o pomoc poleci limit + lub - i 5 :)

@Prosze o wytlumaczenie bo jestem "zielony"

@edit pisze tez ze mam zly serwer dns (gdzie to ustawic (DNS ) )

Edytowane przez mcafee
Opublikowano

Również mam TP-Linka jak i laptopa Fujitsu Siemens... A na telefonie/PSP/innym laptopie działa czy nie?

a7a3b8122182356e.png.8036b3d7be84292c9ea465f2360fa784.png

Opublikowano

Również mam TP-Linka jak i laptopa Fujitsu Siemens... A na telefonie/PSP/innym laptopie działa czy nie?

mam tylko 1 laptopa psp itd.. niemam lecz wczesniej dzialalo takie same ustawienia sa przy routerze jakie byly w czasie jak dzialalo tera cos nie styka ;/

Opublikowano

W przeglądarce wpisz 192.168.1.1 login jak i pass "admin" i na dole masz dynamic DNS. Tam weź coś pokombinuj...

a7a3b8122182356e.png.8036b3d7be84292c9ea465f2360fa784.png

Opublikowano

przestań mu piepszyć i plątać w konfiguracji routera , nawet nie ruszaj tam nic !

skoro na kompie chodzi to po co ma cokolwiek zmieniać w routerze , niech zresetuje po prostu ustawienia karty sieciowej w laptopie i wszystkie wartości ustawi na automatyczne i TYLE