Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

get device caps

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dziś miałem format kompa.Przed formatem CA działał dobrze.Ale po wyskakuje mi błąd get device caps...

Czytałem na internecie i podobno to wina directa ale ja jestem w tym zielony.Mógłby mi ktoś powiedzieć krok po kroku jak to naprawić.

Specjalista
Opublikowano

omek Ci wytłumaczył, albo jak masz zainstalowanego starego to wciśnij update

pomogłem? wejdź tu i kliknij: pajacyk.pl

jak nie to też kliknij

Moderatorze!

Codziennie z głodu ginie jeden troll, nie bądź obojętny i już dziś nakarm trolla warnem :)

Opublikowano

Naprawiłem.Directx miałem musiałem tylko zainstalować nividie.

Teraz mam inny problem a nie chce spamował.

Chodzi że gdy wbijam na winchester to mam laga i nic już się nie da zrobić.I jeszcze coś gdy gram na jakimś serwie nie mam dźwięku i nie wiem jak to rozwiązać.

Opublikowano

Naprawiłem.Directx miałem musiałem tylko zainstalować nividie.

Teraz mam inny problem a nie chce spamował.

Chodzi że gdy wbijam na winchester to mam laga i nic już się nie da zrobić.I jeszcze coś gdy gram na jakimś serwie nie mam dźwięku i nie wiem jak to rozwiązać.

Co do dźwięku to normalne .

Bardzo często sie nie wczytuje .

Nie raz tak miałem że na 10 gier tylko raz po prawnie działał mi dźwięk .

9368_gold.png

Opublikowano

jak nie masz dzwieku, to jak jesteś w jakim roomie-ale nie w grze wejdz w prawym górnym rogu w "ustawienia" ta taką zębatke czy nie wiem jak to napisać.. i dźwięk powinien powrócić ;)

ILoveVomitI.png

hghhs.jpg