Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[J.Polski] Opis sytuacji

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na jutro mam napisać opis sytuacji a ja jestem zielony... bo nie było mnie na lekcjach powie ktoś jak napisać, lub pomoże przy napisaniu ^^??... ;p Tak wygląda polecenie "Przeniesiono cię do świata "kamieni na szaniec". Tam bierzesz udział w jakieś akcji małego sabotażu - wymyślonej przez ciebie, nie opisanej w książce. Przedstaw te akcje w formie opisu sytuacji. Zachowaj narracje 3-osobową."

Opublikowano