Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Serwer Prywatny Nie Wiem Co Jest Nie Tak ...

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem nowicjuszem w stawianiu serwów ale spróbowałem użyłem plików serwerowych by Jahu oraz stosowałem się do tego poradnika :

To jest ukryta treść, proszę

Mogę się połączyć do navicata i wgl ale gdy wpisuje już ./start to pojawiają mi się napisy wszelakie których nie nadążam czytać za to ma się pojawić network is unrechable które są zwiastunem włączenia serwera oczywiście one się mi nie pojawiają . ;(

Prosiłbym o pomoc ! Będą +/- 5 i podziękowania . ^^

Opublikowano

ehh te pliki tak mają i pewnie cos zrobiles zle...

sam mam na nich serwa i jak np dasz gotowce z plikow kozakkoxa to ooo chlopie az glowa mnie boli co ja tam widze :D

najlepiej zrobic all samemu

1384891713-U294848.png

Robię strony WWW, fora i inne! Jak chcesz coś tego typu pisz na skype lub na pw (skype: bazyli1235)

Opublikowano

Wpisałem /etc/rc.d/netif restart bo tak było w poradniku.

Czasem mam tak że pojawiają mi się te napisy między nimi network is unrechable i na samym dole 3x network is unrechable .

Oraz takie pytanie co do spolszczenia .

Mam je robić na ip 192.168.11.100?

Opublikowano

Jesli stawiasz na hamachi to musisz dobrze skonfigurować sieć... upewnij się że dobrze wypełniłeś sysinstall... pamiętaj, że zamiast 255.255.255.0 ma być 255.0.0.0 oraz drugie IP ma być .100 na koncu. Nastepnie sprawdź, czy na pewno masz w ustawieniach VPC ustawioną dobrą karte sieciową.

pozdrawiam, Sakio

bez gif.