Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno Ps3 Oraz Gier

Gość Lenart

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, planuję zakup PS3 lecz nie znam się za bardzo na konsolach. Do PS3 ciągnie mnie tylko to że miałem PS2 (niezawodne, ani razu się nie spieprzyło, do czasu zalania piwem ... ) oraz to że internet podłączasz i lecisz. Lecz nie wiem po co w konsoli dysk np. 320Gb ...

Wiec prosił bym o znalezienie konsoli, może być używana (przerobiona albo nie) bo muszę trochę oszczędzać kasę.

kwota jaką chcę przeznaczyć na konsolę wynosi max 800zł, lecz wtedy musi być z dodanymi grami...

oczywiście im taniej tym lepiej (więcej kasy na gry)

oraz jakie gry mi polecicie.

lubię.

FPS

Akcji

Wyścigówki

Bijatyki (turnieje z kumplami ) ^.^

Dzięki. Lenart

Opublikowano

Ja tak samo jestem abyś kupił Uncharted . :>

Super gierka , na pewno Cię wciągnie , początek z deka nudny , ale potem się rozkręca.

Wciągnie Cie na długie wieczory ^

Opublikowano

Killzone, najlepiej z movem, jak bierzesz pistolet ;).

Gran Turismo 5

Polecam też God of War 3 i jedną z najlepszych gier wszechczasów - Red Death Redemption.

Opublikowano

Och Lenart kupujesz PS3? Rly? Jak tak to fajnie ; d. Polecam Crysis 2, Medal of Honor 2010 albo Killzone 3 ; )

Chętnie zagram też w Dungeon Hunter: Alliance od Gameloft : D Kosztuje tylko 47 zł ; )

1344070068-U346826.png

Sygnatura wykonana przez: Marselo

Opublikowano

ok PS3 już kupiłem.

dałem 650 zł + wysyłka (kocham aukcje ^.^)

w Crysisa 2, i Moh'a grałem na PC, żałuję straconego transferu ;)